کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دوشنبه 25 دي‌ماه در هفته سيزدهم انجام مي‌شود

رقابت نبرد، ويژه و ذاكر براي قهرماني ليگ برتر فوتسال قم

خبرگزاری فارس , 23 دی 1396 ساعت 10:30

سيزدهمين هفته رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي استان قم با رقابت سه مدعي اصلي كسب عنوان قهرماني برگزار مي‌شود.


به گزارش قم نیوز از 14 هفته رقابت‌های رفت و برگشت فصل 1396 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم تنها دو هفته دیگر باقی مانده تا چهره تیم قهرمان این فصل و نماینده فوتسال قم در مسابقات فصل 1397 لیگ باشگاه‌های کشور مشخص شود.
برنامه دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال استان قم جام شهدای مدافع حرم از سوی کمیته فوتسال در حالی اعلام شد که تمامی دیدارهای این هفته روز دوشنبه 25 دی‌ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و هشت تیم لیگ برتری در چهار بازی به مصاف یکدیگر می‌روند.
در این هفته از رقابت‌ها روز دوشنبه آینده از ساعت 16:30 دقیقه نخستین مسابقه هفته بین تیم‌های مقاومت و آرش برگزار می‌شود و از ساعت 18 تیم‌های شهرداری قم و ذاکر به مصاف یکدیگر می‌روند، سومین بازی بین تیم‌های آتلیه‌یاقوت و ماهان و چهارمین بازی بین تیم‌های نبرد و شیر ویژه به انجام می‌رسد.
حساس‌ترین مسابقه این هفته بین تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی برگزار می‌شود، مصافی که در آن تیم صدرنشین نبرد برابر تیم رده دومی شیر ویژه قرار می‌گیرد، در شرایطی که فاصله امتیازات آنها در جدول فقط دو امتیاز است و تیم برنده یک گام بلند برای قهرمانی برخواهد داشت، اما تساوی این دو تیم به نفع تیم سوم جدول یعنی ذاکر خواهد بود.
در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال قم تا پایان هفته دوازدهم تیم نبرد با کسب 27 امتیاز صدرنشین است، شیر ویژه با کسب 25 امتیاز در مکان دوم جای دارد، ذاکر با 23 امتیاز سوم است، آرش با 18، مقاومت با 15، ماهان با 13، آتلیه‌یاقوت با 12 و شهرداری قم با یک امتیاز در مکان‌های چهارم تا هشتم ایستاده‌اند.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 58698

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58698/رقابت-نبرد-ويژه-ذاكر-براي-قهرماني-ليگ-برتر-فوتسال-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir