چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : 587
در دو رده سنی؛

عضویت 3 کاراته کای قمی در تیم ملی

قم نيوز : قم نیوز: سه کاراته کای قمی با عضویت در ترکیب نهایی تیم ملی کاراته کشورمان امشب عازم پیکارهای قهرمانی جهان می‌شوند.
عضویت 3 کاراته کای قمی در تیم ملی
به گزارش قم نیوز، اعضای کادر فنی و ملی‌پوشان تیم‌های کاراته جوانان و امید کشورمان در حالی امشب به مالزی می‌روند که اعضای هر دو تیم از ماه‌ها قبل برای حضور در هفتمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان آماده شده اند.

مسابقات کاراته قهرمانی جهان در رده‌های سنی مختلف از روز بیست و یکم مهر ماه به میزبانی کشور مالزی در شهر مالکا این کشور آغاز می‌شود و سه روز به طول خواهد انجامید، به همین خاطر به درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون اعضای این تیم یک هفته زودتر راهی مالزی می‌شود.

در حالی که علیرضا کتیرایی، مربی پرافتخار کاراته قم در سال‌های دهه ۱۳۷۰ هدایت تیم ملی کاراته رده‌های سنی جوانان و امید کشورمان را بر عهده دارد، این تیم با ترکیب متشکل از کاراته کاهای سه گروه سنی عازم پیکارهای جهانی می‌شود.

در ترکیب تیم ملی کاراته اعزامی جوانان و امید کشورمان به پیکارهای کاراته قهرمانی جهان در کشور مالزی که با شرکت برترین‌های کاراته جهان از کشورهای مختلف برگزار می‌شود، سه کاراته کای آینده دار قمی نیز حضور دارند.

محمد شایگان قهرمان پیکارهای نوجوانان و جوانان جهان در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ و صاحب عنوان نخست پیکارهای بین‌المللی یونان و ترکیه در این سال‌ها، یکی از کاراته کاهای مطرح و پر امید استان قم در ترکیب تیم ملی است.

علی نجفی دیگر کاراته‌کای خوش آتیه استان قم که در مسابقات اخیر قهرمانی کاراته رده سنی جوانان آسیا خوش درخشید و در این مسابقات که مرداد ماه در کشور چین برگزار شد، توانست به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یابد.

اما سیدمهدی موسوی دیگر کاراته‌کای اعزامی از بین جوانان خوش آتیه کاراته استان قم در مسابقات قهرمانی جهان است که در تیم رده سنی امید، با حریفان خود برای قرار گرفتن بر روی سکوی پیکارهای جهانی به رقابت خواهد پرداخت.

در ترکیب تیم ملی کاراته کشورمان در دو رده سنی جوانان و امید، به ترتیب بهمن عسگری، علی فداکار و سیدمهدی موسوی در تیم امید یا زیر ۲۱ سال و محمد شایگان، شاهین جعفری، سجاد حیاتی، عماد مژدهی و شاهین بلالایی نیز در تیم جوانان رده سنی ۱۶ و ۱۷ سال حضور دارند.

این در حالی است که آرش علی‌نژاد، فرزام شفیعی، علی نجفی، شهاب نوروزی و مسعود پرویز در تیم رده سنی نوجوانان ۱۴ و ۱۵ سال کاراته کشورمان عضویت دارند که قرار است روی تاتامی پیکارهای جهانی به مصاف رقبای خود بروند.

علیرضا کتیرایی نیز به عنوان سرمربی و محمد عبدلی به عنوان مربی در حالی این تیم را در سفر به مالزی همراهی خواهند کرد که ششمین دوره این مسابقات در مراکش برگزار شد و تیم کشورمان با مربیگری کتیرایی در رده سنی امید توفیقی کسب نکرد اما در بخش نوجوانان و جوانان با هدایت همین سرمربی سه مدال طلا، دو نقره و یک برنز کسب کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd250k6yt0j.a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما