کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسوول کمیته داوران هیأت‌ فوتبال استان قم خبر داد

داوران قمی قاضی مصاف نمایندگان اراک و رفسنجان در لیگ آزادگان

خبرگزاری فارس , 23 دی 1396 ساعت 12:36

مسوول کمیته داوران هیأت‌ فوتبال استان قم از قضاوت داوران قمی در مصاف نمایندگان اراک و رفسنجان در هفته نوزدهم لیگ آزادگان خبر داد.


به گرارش قم نیوز حسین چراغیان امروز در قم، اظهار کرد: داوران بسیار زیادی از فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و همچنین فوتبال و فوتسال بانوان قم در سال جاری با برنامه‌ریزی کمیته داوران فدراسیون فوتبال به قضاوت رقابت‌های مهم باشگا‌ه‌های کشور پرداخته‌اند.
وی ادامه داد: با وجود اینکه برخی لیگ‌ها مانند لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به پایان رسیده اما هنوز در سایر لیگ‌ها شاهد حضور و قضاوت موفق داوران استان قم هستیم، چنانکه این هفته کمیته داوران قضاوت یکی از بازی‌های حساس هفته دوم دور برگشت این فصل را به داوران فوتبال قم سپرده است.
مسوول کمیته داوران هیأت‌ فوتبال استان قم با اشاره به اعلام اسامی داوران قضاوت کننده در هفته نوزدهم بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران، افزود: بازی‌های این هفته به طور همزمان روز یکشنبه 24 دی‌ماه در شهرهای مسجد سلیمان، شیراز، بوشهر، اراک، بابل، بندرعباس، تهران، تبریز و انزلی به انجام می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: در مسابقه‌ای که به میزبانی شهر اراک و بین تیم‌های آلومینیوم سازی اراک و مس رفسنجان در ورزشگاه امام خمینی (ره) این شهر به انجام می‌رسد، از ساعت 14 روز یکشنبه این دو تیم به قضاوت چهار داور از فوتبال استان قم به مصاف یکدیگر می‌روند.
چراغیان ابراز کرد: حسین زمانی، رحیم حاجی‌لو، موسی مه‌آبادی و سعید باهنر چهار داور فوتبال قم هستند که این بازی حساس را بین تیم‌های رده‌های دهم و سیزدهم جدول رده‌بندی قضاوت می‌کنند، ضمن اینکه ناظر این مسابقه امیر بهرام نقوی‌حسینی معرفی شده است.
گفتنی است تیم فوتبال آلومینیوم سازی اراک در حال حاضر با کسب 21 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال ایران است و تیم فوتبال مس رفسنجان نیز با کسب 25 امتیاز رتبه دهم را در اختیار دارد.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 58702

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58702/داوران-قمی-قاضی-مصاف-نمایندگان-اراک-رفسنجان-لیگ-آزادگان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir