کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در ليگ تيراندازي ايران رقم خورد

برتري بانوان تفنگ‌دار قم برابر آماج / روحيان شاخص‌ترين بانوي تيرانداز قم

خبرگزاری فارس , 23 دی 1396 ساعت 12:40

بانوان تفنگ‌دار قم در ششمين هفته رقابت‌ مدعيان صعود به ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور از سد تيراندازان تيم شركت آماج عبور كردند.


به گزارش قم نیوز ششمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام رسید و بانوان تیرانداز قم در تفنگ بادی طعم پیروزی را چشیدند اما در تپانچه بادی نتیجه را واگذار کردند.
بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی، رقابت‌های هفته ششم لیگ دسته اول بانوان همزمان با لیگ برتر به انجام رسید و بیش از 50 بانوی تیرانداز پا به جوخه آتش گذاشتند، در حالی که نماینده قم متشکل از هشت تیرانداز در هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی به میدان رفت.
در این هفته از رقابت‌ها تیم بانوان هیأت تیراندازی قم در جدال با تیم شرکت آماج، رقابت‌های رشته تفنگ بادی را به نفع خود به پایان رساند اما در رشته تپانچه بادی نتیجه را به حریف واگذار کرد، در شرایطی که هدایت این تیم را محمود جعفرغفار و سرپرستی تیم را مرضیه فراهانی بر عهده داشتند.
در این هفته از مسابقات تیم تفنگ بادی هیأت تیراندازی قم با ترکیب مینا روحیان، فاطمه حسین‌زاده، نرجس کولیوندی و مونا سعیدپور به میدان رفت و تیم تپاتچه بادی نیز با ترکیب زهرا زارعی، ریحانه حیدری، نرگس خوش‌اخلاق و زهرا عرفانی‌مقدم با حریفان پیکار کرد.
در بخش انفرادی پیکارهای رشته تفنگ بادی هفته ششم لیگ دسته اول تیراندازی بانوان ایران در سال 1396، شاخص‌ترین چهره تیم هیأت تیراندازی قم، ملی‌پوش و تیرانداز موفق چند سال اخیر یعنی مینا روحیان بود که توانست مقام دوم مسابقات را کسب کند و شاخص‌ترین بانوی تیرانداز قم در این مرحله لقب بگیرد.
در هفته ششم با حضور 6 تیم مجموعه سه مسابقه برگزار شد که در بخش تیمی رشته تفنگ بادی تیم‌های هیأت خراسان‌رضوی، پاس و هیأت قم برابر حریفان خود تیم‌های شرکت ملی پالایش و پخش، نظام مهندسی ساختمان اصفهان و آماج به پیروزی رسیدند.
در بخش تپانچه بادی تیمی نیز تیم‌های هیأت خراسان‌رضوی، نظام مهندسی ساختمان اصفهان و آماج با شکست تیم‌های شرکت ملی پالایش و پخش، پاس و هیأت قم به کار خود پایان دادند و در بخش انفرادی تفنگ بادی مائده امین‌زاده از شرکت ملی پالایش و پخش، مینا روحیان از هیأت قم و روژان جلالیان از پاس اول تا سوم شدند.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 58704

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58704/برتري-بانوان-تفنگ-دار-قم-برابر-آماج-روحيان-شاخص-ترين-بانوي-تيرانداز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir