کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تهیه کننده برنامه سمت خدا:

طلاب منتظر صداوسیما نمانند/طلاب با ابزارهای جدید رسانه باشند

خبرگزاری فارس , 23 دی 1396 ساعت 12:44

تهیه کننده برنامه سمت خدا گفت: امروز دیگر همانند گذشته نیست که صدای روحانیون فقط از صدا و سیما به گوش مردم برسد؛ بلکه با توجه به رسانه‌های گوناگونی که غیر از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، هر روحانی می‌تواند برای خود رسانه باشد و از علم و دانش خود، تولیدات مناسبی برای فضای مجازی گوناگون داشته باشد.


به گزارش قم نیوز سید عبدالمجید رکنی در پاسخ به این سؤال که به نظر شما طلاب جوان برای ورود در رسانه چه کارهایی باید انجام دهند، اظهار داشت: واقعاً عرصه تبلیغ دین در رسانه با عرصه تبلیغ ماکارونی متفاوت بوده و نیازمند به اخلاص است و باید دغدغه ذاتی شخص روحانی باشد.
رکنی ابراز داشت: امروز دیگر همانند گذشته نیست که صدای روحانیون فقط از صدا و سیما به گوش مردم برسد؛ بلکه با توجه به رسانه‌های گوناگونی که غیر از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، هر روحانی می‌تواند برای خود رسانه باشد و از علم و دانش خود، تولیدات مناسبی برای فضای مجازی گوناگون موجود داشته باشد.
تهیه کننده برنامه سمت خدا در پایان خاطرنشان ساخت: هیچ طلبه ای منتظر صدا و سیما نباشد؛ بلکه باید با ابزارهای جدید، خود او رسانه بوده و خدمات دهد.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 58706

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58706/طلاب-منتظر-صداوسیما-نمانند-ابزارهای-جدید-رسانه-باشند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir