کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی قم معرفی شد

خبرگزاری فارس , 23 دی 1396 ساعت 13:00

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم طی مراسمی معرفی و از زحمات معاون سابق این معاونت تقدیر شد.


به گزارش قم نیوز مراسم معارفه معاون گردشگری این اداره کل با حضور رؤسای انجمن‌های گردشگری در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی برگزار شد.
در این مراسم از زحمات علی رضایی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، با اهدای لوح سپاس، تقدیر و قدردانی شد و سید مجتبی فرهادی قمی، معاون جدید گردشگری این اداره کل معرفی شد.
در این جلسه عیسی رضایی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با تاکید بر اینکه به ازای هر گردشگر، یک شغل ایجاد می‌شود گفت: گردشگری امید آینده اشتغال و اقتصاد در ایران است و این بخش به عنوان یک صنعت پاک محسوب می‌شود که رابطه محکمی با سایر بخش‌های اقتصادی دارد.
وی ادامه داد: ایران جزء 10 کشور اول دنیا  از لحاظ تعداد جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی است و هم اکنون دارای 22 اثر ثبت شده جهانی هستیم، لذا صنعت گردشگری می‌تواند سرنوشت ایران را از لحاظ اقتصادی متحول سازد.
رضایی بیان داشت: با توجه به اینکه کشور ما از جاذبه‌های  متعدد و متنوع گردشگری برخوردار است، به نظر می‌رسد با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی می‌توان به تمام دستاوردهای اقتصادی در صنعت گردشگری دست پیدا کرد.
رضایی در پایان تصریح کرد: توسعه صنعت گردشگری، اولویت اول قم در سند چشم انداز توسعه است که با توسعه گردشگری شاهد رونق صنایع دستی و تقویت میراث فرهنگی خواهیم بود.
علی رضایی، معاون سابق گردشگری اداره کل قم در سخنان کوتاهی از زحمات همه همکاران خود تقدیر و قدردانی کرده و اظهار داشت: امید است بخش گردشگری استان قم توسعه یابد.

انتهای پیام/136
 


کد مطلب: 58708

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58708/معاون-گردشگری-اداره-کل-میراث-فرهنگی-قم-معرفی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir