شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 58709
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل تأمین اجتماعی قم خبر داد

تشکیل 10 هزار پرونده الکترونیک برای بیمه شدگان جدید

قم نيوز : مدیرکل تأمین اجتماعی قم گفت: تاکنون 10 هزار و 657 پرونده الکترونیک برای ورودی‌های جدید تأمین اجتماعی در استان قم تشکیل شده است و در آینده کلیه‌ شعب با پرونده الکترونیک کار می‌کنند.
تشکیل 10 هزار پرونده الکترونیک برای بیمه شدگان جدید
به گزارش قم نیوز علی اصغر دادخواه در حاشیه بازدید از شعبه دو تأمین اجتماعی قم گفت: سازمان تأمین اجتماعی در سال‌های اخیر گام‌های بزرگی در راستای تسهیل فرایند ارائه خدمت به مخاطبان برداشته و ارائه 20 خدمت الکترونیک نیز یک نهضت بزرگ IT به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه اکنون پرونده کاغذی برای بیمه شدگان جدیدالورود نداریم، گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون 10 هزار و 657 پرونده الکترونیک برای ورودی‌های جدید تأمین اجتماعی در استان قم تشکیل شده است و در آینده کلیه‌ شعب با پرونده الکترونیک کار می‌کنند.
دادخواه تصریح کرد: بیش از 3 میلیارد ریال در راستای آماده کردن زیرساخت‌های لازم برای الکترونیکی کردن ارائه خدمات در تأمین اجتماعی استان هزینه شده است و تمام شعب 4 گانه قم به سخت افزارهای موردنیاز تجهیز شده‌اند.
مدیرکل تأمین اجتماعی قم با تاکید بر اینکه سازمان اداری و استخدامی در بخشنامه‌ای به تمام دستگاه‌های اجرایی خواسته بود زیر ساخت‌های لازم را برای حذف دریافت کپی مدارک هویتی از شهروندان مهیا کنند گفت: شعب 4 گانه تأمین اجتماعی قم از ابتدای مردادماه امسال طرح حذف دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی را عملیاتی کرده‌اند و هم اکنون با اسکن اصل مدارک و بهره برداری از پایگاه هویتی تجمیعی و سامانه استعلام سازمان ثبت احوال فرایند خدمت رسانی به مردم آسان‌تر شده است.
اکنون 753 هزار بیمه شده در استان قم از خدمات سازمان تأمین اجتماعی بهره مند هستند که 230 هزار نفر از آن‌ها بیمه شده اصلی و حدود 43 هزار نفر نیز بازنشسته و مستمری بگیرهستند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdci3yaw.t1avu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما