کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح کرد

نقش ویژه جهاد دانشگاهی در تحقق اهداف چشم‌انداز کشور

خبرگزاری فارس , 23 دی 1396 ساعت 14:30

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بر نقش ویژه جهاد دانشگاهی در تحقق اهداف چشم‌انداز کشور تاکید کرد.


به گزارش قم نیوز رئیس جهاد دانشگاهی قم با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم دیدار و گفتگو کرد.
محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی قم در این دیدار گفت: همکاری و تعامل دو نهاد جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی قم می‌تواند بسیار ارزشمند و اثر بخش در راستای رفع بسیاری از مشکلات باشد.
وی بیان داشت: این دو مجموعه می‌توانند با تعامل همه جانبه و انجام کارهای گروهی و کارگاهی در امر پژوهش و برگزاری جلسات پژوهشی نیز اهتمام داشته باشند.
حیدری گفت: در حال حاضر اقدامات بسیار خوبی با همکاری معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال انجام است که امیدواریم این تعاملات و برنامه ریزی‌ها گسترده شود.
ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این دیدار گفت: نقش و جایگاه جهاد دانشگاهی در راستای اهداف چشم انداز بلند کشور مطرح است که می‌تواند تاثیرگذار باشد.
وی عنوان داشت: همکاری میان جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌های استان باید گسترده تر شود تا بتوانیم با همکفری و برنامه‌های تعاملی در راستای برنامه‌های کلان گام برداریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: جهاد دانشگاهی دارای ظرفیت و پتانسیل بسیاری است که باید با برقراری ارتباط بیشتر با مجموعه‌های دانشگاهی و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها، در اجرای برنامه‌ها اهتمام داشته باشد.

انتهای پیام/136
 


کد مطلب: 58714

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58714/نقش-ویژه-جهاد-دانشگاهی-تحقق-اهداف-چشم-انداز-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir