کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

27 ماه بعد از مجمع انتخابات سال 93

باباخاني از هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء قم رفت

آقايي سرپرست شد

خبرگزاری فارس , 23 دی 1396 ساعت 21:01

سرپرست جديد هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم به جاي رئیس مستعفي اين هیأت ورزشی از سوي فدراسيون معرفي و منصوب شد.


به گزارش قم نیوز در سومین روز مهر ماه سال 1393 بود که به به دنبال تصمیم وزارت ورزش و جوانان مبنی بر تغییر در فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء، بار دیگر بیماران خاص و پیوند اعضاء از ناشنوایان جدا شدند و در قم سکینه باباخانی با برگزاری مجمع انتخابات رئیس این هیأت ورزشی شد.

باباخانی در آن مقطع تنها کاندیدای ریاست هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم بود و در مجمع انتخابات این هیأت ورزشی با حضور فاطمی‌نسب سرپرست وقت فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء و عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برای مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیأت ورزشی انتخاب شد.

این در حالی است که باباخانی قبل از ادغام ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء با ناشنوایان نیز رئیس این هیأت ورزشی بود و بار دیگر در مهر ماه سال 1393 به مسوولیت خود بازگشت اما هنوز دوره چهار ساله باباخانی به پایان نرسیده، وی از مسوولیت خود استعفا کرد.

باباخانی که در مهر ماه سال 93 از 17 رأی اعضای مجمع هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم تعداد 16 رأی را به خود اختصاص داد و قاطعانه تا 1397 رئیس این هیأت ورزشی شد، بعد از 27 ماه ریاست از این مسوولیت کنار رفت و جای خود را به مرضیه آقایی داد.

با معرفی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و صدور ابلاغ از سوی دکتر فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون ورزش‌‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء، مرضیه آقایی به عنوان سرپرست جدید هیات قم انتخاب شد تا وی ظرف مدت سه ماه مقدمات برگزاری مجمع انتخابات این هیأت ورزشی را فراهم کند، در حالی که آقایی پیش از انتخاب برای این مسوولیت، مسوول کمیته آموزش هیأت کاراته استان قم بود.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 58722

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/58722/باباخاني-هیأت-بیماران-خاص-پیوند-اعضاء-قم-رفت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir