يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 58768
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
قائم‌مقام شهردار قم تاکید کرد؛

لزوم تسریع در عملیات اجرای تکمیل شهرک صنوف قم

قم نيوز : قائم‌مقام شهردار قم گفت: باید برای تسریع در انتقال صنوف به شهرک صنوف بسترسازی لازم صورت گرفته و هرچه سریع‌تر این شهرک آماده خدمات‌رسانی به شهروندان باشد.
لزوم تسریع در عملیات اجرای تکمیل شهرک صنوف قم
لزوم تسریع در عملیات اجرای تکمیل شهرک صنوف قم
به گزارش قم نیوز ابراهیم معتمدی در جلسه شورای سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم، با اشاره به وضعیت ساماندهی بازار میدان کهنه ، گفت: تاکنون پیگیری‌های زیادی برای تعیین تکلیف صنوف فعال در این بازار صورت گرفته و قرار بوده غرفه‌های شهری سازمان میادین با شرایطی در اختیار این صنوف قرار گیرد تا غرفه داران از این محدوده خارج شوند.
وی با تاکید بر اینکه در خصوص ساماندهی میدان کهنه باید اقدام جدی انجام شود، گفت: این محدوده از نظر قانونی باید تخلیه شود و به همین خاطر شهرداری هر بستری که دارد باید به میدان آورده تا این مشکل حل شود.
معتمدی همچنین با اشاره به وضعیت تکمیل شهرک صنوف و انتقال صنوف مرتبط به این شهرک، بیان کرد: باید برای تسریع در انتقال صنوف به شهرک بسترسازی لازم صورت گرفته و هرچه سریع‌تر این شهرک آماده خدمات‌رسانی به شهروندان باشد.
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم نیز با اشاره به وضعیت اصلاح و احداث مسیرهای دسترسی به شهرک، بیان کرد: در حال حاضر معابر شهرک در حال آماده سازی است که با توجه به پستی‌ و بلندی‌های زمین موجود بحث زیرسازی کمی زمان‌بر شده است.
سامع اظهار کرد: البته در شرایط فعلی زیرسازی بلوار اصلی شهرک تکمیل شده و آماده آسفالت است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdj50k.yt0j96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما