دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 58813
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت تيراندازي استان قم خبر داد

ركوردگيري مردان و بانوان تيرانداز در قم

قم نيوز : دبير هیأت تيراندازي استان قم گفت: مسابقات انتخابي براي شناخت تركيب تيم منتخب قم به منظور اعزام به پيكارهاي قهرماني كشور برگزار مي‌شود.
ركوردگيري مردان و بانوان تيرانداز در قم
ركوردگيري مردان و بانوان تيرانداز در قم
به گزارش قم نیوز محمدجواد متقیان‌نژاد امروز اظهار کرد: پیکارهای انتخابی تیم تیراندازی استان قم برای شناخت برترین‌ها به منظور اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور در هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی مردان و بانوان به انجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: تیراندازانی امکان حضور در پیکارهای انتخابی تفنگ و تپانچه بادی مردان و بانوان قم را دارند که نام آنها در لیست اعلام شده به کمیته فنی مسابقات قرار گرفته باشد، ضمن اینکه با پایان پیکارهای انتخابی دو نفر برتر هر رشته برگزیده خواهند شد.

دبیر هیأت تیراندازی استان قم اضافه کرد: مسابقات بانوان در هر دو رشته با دو مرحله رکوردگیری انجام می‌شود و رکوردگیری اول روز سه‌شنبه 26 دی‌ماه انجام می‌شود و تیراندازان برای رکوردگیری دوم روز چهارشنبه 27 دی‌ماه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات آقایان نیز در رشته تپانچه بادی با دو مرحله رکوردگیری برنامه‌ریزی شده و رکوردگیری اول روز سه‌شنبه 26 دی‌ماه به انجام می‌رسد و برای رکوردگیری دوم نیز تیراندازان در روز چهارشنبه 27 دی‌ماه در سالن شهید زین‌الدین با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

متقیان‌نژاد افزود: برای رکوردگیری مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم تیراندازی مردان رده سنی بزرگسالان قم در روز سه‌شنبه 26 دی‌ماه نام حسین محرابی‌نیا، محسن عادل‌نیا، مهدی فرخ، شاکر و رجبی و مرحله دوم امیرحسین متوسل، محمودی‌فر، هادی باقری و هادی مرادی در لیست کمیته فنی قرار دارد، ضمن اینکه همین نفرات روز چهارشنبه در دومین رکوردگیری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی به برنامه راند اول مسابقات انتخابی در بخش بانوان نیز اشاره و بیان کرد: در این رکوردگیری خانم‌ها نرجس کولیوند، فاطمه حسین‌زاده، فهیمه زند، عطیه قدمی، محدثه بهروز، مریم کیامهر، نرگس صباغی و خانم متین‌فاضل با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دبیر هیأت تیراندازی استان قم در پایان اظهار کرد: تیراندازانی که نامشان در لیست کمیته فنی است برای حضور در این مسابقات باید 15 دقیقه قبل از شروع مسابقه در سالن شهید زین‌الدین نوبهار قم حاضر باشند، ضمن اینکه رقابت‌ها رقابت‌ها طبق قوانین سال 2018 و به شکل 60 تیر به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcexv8n.jh8vzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما