دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 58814
منبع : خبرگزاری فارس
مشاور رئيس هیأت‌‌ كشتی استان قم:

جام یادگار امام اسفندماه در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مشاور رئيس هیأت‌‌ كشتی استان قم گفت: جام یادگار امام از 22 تا 26 اسفندماه امسال در شهر قم برگزار خواهد شد.
جام یادگار امام اسفندماه در قم برگزار می‌شود
جام یادگار امام اسفندماه در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز محسن حلوایی ظهر امروز در جلسه شورای ورزش استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به جام یادگار امام اظهار کرد: 14 دوره از این جام برگزار شده که 9 دوره از آن در شهر قم بوده است، آخرین دوره جام یادگار امام سال گذشته میلادی در شهر قم برگزار شد.

وی ادامه داد: 22 اسفند تا 26 اسفند امسال جام یادگار امام در شهر قم برگزار خواهد شد، برگزاری دوره قبلی این جام با همکاری استانداری قم بود و در برگزاری آن جام، همکاری چشمگیری از سوی دستگاه‌های اجرایی مختلف استان قم همچون جمعیت هلال احمر را شاهد بودیم.

مشاور رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم افزود: صدای و سیمای مرکز قم همکاری زیادی را در پخش زنده جام یادگار امام از شبکه‌های سراسری و استانی داشت، در آخرین دوره جام یادگار امام 18 تیم ورزشی حضور داشتند که سه تیم از ایران، یک تیم از قم و 14 تیم از خارج از کشور بودند.

حلوایی با اشاره به شرکت تیم شهدای مدافع حرم قم در جام باشگاه‌های کشتی اظهار کرد: این تیم در بین 12 تیم در مسابقات جام باشگاه‌های کشتی در اصفهان، رتبه ششم را به دست آورد، برگزاری این مسابقات با همکاری شهرداری اصفهان بود.

وی ادامه داد: تلاش زیادی برای تامین هزینه جام یادگار امام در شهر قم صورت گرفته است، باید دستگاه‌های اجرایی استان قم در تامین هزینه این جام مشارکت کنند، جام یادگار امام بزرگ ترین مسابقه جهانی است که در شهر قم برگزار می‌شود.

مشاور رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: این هیأت در طول یک دهه اخیر، بیش از صد مدال ملی و جهانی به دست آورده است و باید حمایت بیشتری از هیأت کشتی استان قم صورت بگیرد تا مسابقات جام یادگار امام باشکوه بیشتری برگزار شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfjcdt.w6dcyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما