دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 58815
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم:

جام یادگار امام آبروی شهر قم است

قم نيوز : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: باید دستگاه‌های اجرایی استان جلساتی را برای برگزاری باشکوه جام یادگار امام برگزار کنند، این جام آبروی شهر قم است.
جام یادگار امام آبروی شهر قم است
جام یادگار امام آبروی شهر قم است
به گزارش قم نیوز محمد گل فشان ظهر امروز در جلسه شورای ورزش استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت برنامه ریزی دقیق برای جام یادگار امام اظهار کرد: باید دستگاه‌های اجرایی استان جلساتی را برای برگزاری باشکوه این جام برگزار کنند، جام یادگار امام آبروی شهر قم است و باید هزینه برگزاری این جام از منابع استانی و ملی و اسپانسرها تامین شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: جام یادگار امام باید به صورت باشکوهی برگزار شود و در صورت کوتاهی در این مساله، میزبانی این جام از شهر قم گرفته خواهد شد.

مجید رفیعی مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم، پرداختن به ورزش همگانی را اولویت شهرداری دانست و تصریح کرد: شهرداری قم به صورت مستمر جلساتی را با  هیأت ورزش همگانی برگزار می‌کند و هزینه بسیاری از برنامه‌های ورزش همگانی در شهر قم توسط شهرداری قم تامین می‌شود.

معصومه ظهیری مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم در پایان این جلسه با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای شرکت بانوان استان قم در المپیاد ورزش همگانی خاطرنشان کرد: باید برنامه ریزی لازم برای حضور بانوان استان در این المپیاد صورت بگیرد تا بانوان قمی بتوانند حضور پررنگی در المپیاد ورزش همگانی داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgn79n.ak97q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما