دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 58820
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم :

تبیین و تشریح آثار و برکات انقلاب اسلامی به جوانان و نسل جدید ضرورت دارد

قم نيوز : مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: نسل‌های آینده طبیعتا از وجود افرادی که خودشان در حوادث انقلاب و جبهه‌های جنگ حضور داشتند محروم‌ هستند بنا بر این باید نسل جوان امروزی را به گونه‌ای تربیت کرد که این ارزش‌ها و آرمان‌ها را به نسل پس از خودش نیز منتقل کند.
تبیین و تشریح آثار و برکات انقلاب اسلامی به جوانان و نسل جدید ضرورت دارد
تبیین و تشریح آثار و برکات انقلاب اسلامی به جوانان و نسل جدید ضرورت دارد
به گزارش قم نیوز سید احمد حسینی   ظهر امروز در نشست ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر اظهار کرد: مسیر و رفتارهای ما در این انقلاب باید به‌گونه‌ای باشد که آرمان‌های تعریف شده توسط امام خمینی، برای نسل بعد پا بر جا بمانند و حفظ شوند.

وی افزود: نسل جوان برای شناخت انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن نیاز به آگاهی دارد و این آگاهی باید توسط کسانی انجام شود که در حوادث انقلاب حضور داشتند و آن را به چشم خود دیده‌اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم خاطرنشان کرد: نسل‌های آینده طبیعتا از وجود افرادی که خودشان در حوادث انقلاب و جبهه‌های جنگ حضور داشتند محروم‌ هستند بنا بر این باید نسل جوان امروزی را به گونه‌ای تربیت کرد که این ارزش‌ها و آرمان‌ها را به نسل پس از خودش نیز منتقل کند.

وی ادامه داد: پیشنهاذ می‌کنم که در دهه فجر علاوه بر گلباران قبور شهدای دفاع مقدس، مراسم ویژه‌ای نیز برای شهدای انقلاب اسلامی برگزار شود و از مقام شهدای انقلاب اسلامی نیز تجلیل شود.

حسینی تصریح کرد: هر یک از ابعاد داخلی و خارجی انقلاب اسلامی دارای مباحث و شاخه‌های متعددی است که بهترین زمان برای تبیین این مطالب دهه فجر است و امیدوارم برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد تا آثار و برکات انقلاب اسلامی برای جوانان و نسل‌های جدید تبیین و تشریح شود.

وی با تأکید براینکه محوریت تمام برنامه‌ها و مراسم‌های دهه فجر باید تبین برکات انقلاب اسلامی باشد اظهار کرد: باید در برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌ها در دهه فجر، به مردمی بودن آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم و نباید از این مسئله مهم غافل شویم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ادامه داد: همچنین باید برنامه‌ریزی صورت گیرد تا شاهد برگزاری مراسم‌های مختلف در تمام نقاط شهر باشیم و در همین راستا مساجد و تکایا می‌توانند بسیار موثر باشند و با برگزاری مراسم‌های مختلف در دهه فجر نقش زیادی در تبیین و تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی داشته باشند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccx4qp.2bq4i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما