دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 58821
منبع : خبرگزاری فارس
باحضور رييس مجلس شوراي اسلامي و وزير ورزش

مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان قم برگزار مي شود

قم نيوز : مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان روز پنج شنبه پنجم بهمن ماه با حضور وزیر ورزش، دکتر لاریجانی و استاندار قم برگزار خواهد شد.
مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان قم برگزار مي شود
مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان قم برگزار مي شود
به گزارش قم نیوز حسن عابدی ظهر امروز در جلسه شورای ورزش استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به کمبود فضای ورزشی برای بانوان استان قم اظهار کرد: هنوز نتوانستیم فضای ورزشی لازم را برای ورزش‌های همگانی و قهرمانی بانوان در استان فراهم کنیم، البته تا حدودی نیازهای بانوان استان در زمینه فضای ورزشی در مجموعه یادگار امام پاسخ داده شده است.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم که با استفاده از ظرفیت دستگاه‌هایی همچون آموزش و پرورش استان قم، فضای ورزشی سرپوشیده را برای بانوان استان قم فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: فعالیت رشته ماهگیری در بوستان جوان شهر قم از 22 بهمن شروع می‌شود و به دنبال توسعه ماهیگیری در این بوستان هستیم، شهرداری قم در زمینه ایجاد رشته ماهگیری ورزشی در بوستان جوان مشارکت کرد.

عابدی با اشاره به زمان مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان قم اظهار کرد: این مراسم روز پنج شنبه پنجم بهمن ماه با حضور وزیر ورزش، دکتر لاریجانی و استاندار قم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: استاندار قم توجه ویژه ای به ورزش در دو سطح همگانی و قهرمانی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در پایان خاطرنشان کرد: هیأت ورزش‌های همگانی یک هیأت ورزشی مهم است که در زمینه ایجاد نشاط در میان آحاد مختلف جامعه نقش زیادی دارد، اکنون سرپرستی این هیأت در استان بر عهده محمدحسین رادپور رئیس انجمن ماهیگیری فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdfj0k.yt0jx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما