دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 58822
منبع : خبرگزاری فارس
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم:

ظرفیت آموزش و پرورش با هیچ دستگاه‌ و نهاد دیگری قابل مقایسه نیست

قم نيوز : معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: ظرفیت آموزش و پرورش با هیچ دستگاه‌ و نهاد دیگری قابل مقایسه نیست و حتی صدا و سیما نیز ظرفیت آموزش و پرورش را ندارد.
ظرفیت آموزش و پرورش با هیچ دستگاه‌ و نهاد دیگری قابل مقایسه نیست
ظرفیت آموزش و پرورش با هیچ دستگاه‌ و نهاد دیگری قابل مقایسه نیست
به گزارش قم نیوز ناصر حمزه‌ای پیش از ظهر امروز در نشست ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر اظهار کرد: آموزش و پرورش ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها در برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم‌ها در مناسبت‌های مختلف استفاده کرد.

وی افزود: در ایام و مناسبت‌های مختلف، آموزش و پروزش با بسیاری از دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف تعامل و ارتباط دارد چراکه پرورش و فعالیت‌های فرهنگی از اولویت‌های آموزش و پرورش است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: ظرفیت آموزش و پرورش با هیچ دستگاه‌ و نهاد دیگری قابل مقایسه نیست و حتی صدا و سیما نیز ظرفیت آموزش و پرورش را ندارد.

حمزه‌ای با بیان اینکه نسل فعلی با نسل‌های گذشته تفاوت‌های زیادی دارد اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر تناقض‌‌های رفتاری و کلامی موجب مشکلات بسیار زیادی شده است و باید برای رفع این مشکل برنامه‌ریزی صورت گیرد چراکه این تناقض‌ها تأثیرات سوء بسیار زیادی در دانش‌آموزان و نوجوانان دارد.

وی ادامه داد: تناقض‌ در رفتار و کلام، مانع از نشر امید و شادابی در جامعه می‌شود و مشکلات بسیار زیادی را ایجاد می‌کند بنا بر این در حال حاضر و با وجود مشکلات زیاد، نباید انتظاراتی که از دانش‌آموزان نسل‌های گذشته داشتیم را از نسل فعلی داشته باشیم، البته آموزش و پروزش از تمام توان خود برای حل مشکلات استفاده می‌کند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: آموزش و پرورش برنامه‌های بسیار زیادی را در دهه فجر تدارک دیده است که این برنامه‌ها در تمام مدارس استان قم اجرا خواهد شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های فرهنگی و آموزش و پرورش، انسان‌سازی است ولی برای انسان سازی باید تناقض‌‌های رفتار و کلام از بین برود.

حمزه‌ای خاطرنشان کرد: برای بزرگداشت ایام دهه فجر هرکس در حوزه مسؤولیت خود باید تلاش کند، البته نباید از مردمی بودن برگزاری مراسم‌ها در این ایام نیز غافل باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcewv8n.jh8vwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما