دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 58826
منبع : خبرگزاری مهر
لیگ برتر والیبال نشسته؛

تیم والیبال نشسته قم برابر هیئت مرکزی به پیروزی رسید

قم نيوز : تیم والیبال نشسته قم در دیداری از لیگ برتر والیبال نشسته برابر هیئت مرکزی به پیروزی رسید.
تیم والیبال نشسته قم برابر هیئت مرکزی به پیروزی رسید
تیم والیبال نشسته قم برابر هیئت مرکزی به پیروزی رسید
به گزارش قم نیوز هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور برگزار شد و نماینده استان قم در آخرین بازی خود طعم شیرین برد را چشید تا با انگیزه‌ای دوچندان نیم فصل را به پایان برساند.

تیم والیبال نشسته هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان قم در آخرین دیدار خود در دور رفت سوپر لیگ والیبال نشسته کشور موسوم به جام ایثار ظهر در سالن علم الهدی مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد قم مقابل تیم هیئت مرکزی به میدان رفت و در نهایت با قاطعیت پیروز میدان شد.

در این مسابقه در ست اول تیم والیبال نشسته قم ۲۵ بر ۲۱ بر تیم هیئت مرکزی پیروز شد و در ست دوم باز هم برد میزبان تکرار شد و این بار والیبالیست‌های قمی ۲۵ بر ۱۸ موفق به شکست حریف خود شدند.

در سومین ست از این دیدار تیم والیبال نشسته قم ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به سود خود خاتمه داد تا در نهایت در گیم شماری برتری سه بر صفر به سود تیم والیبال نشسته قم به ثبت برسد و تیم والیبال نشسته قم یک برد دیگر را از آن خود کند.

تیم والیبال نشسته قم در ۷ مسابقه خود در دور رفت لیگ برتر صاحب ۳ پیروزی و ۴ شکست شد که ۳ برد این تیم برابر تیم‌های ذوب آهن اصفهان، شهرداری ارومیه و هیئت مرکزی به دست آمد ضمن این که این تیم برابر پالایش نفت آبادان، گسترش فولاد تبریز، روانکارهای گلستان و جامعه معلولین مازندران نتیجه را واگذار کرد.

حسین گلستانی بازیکن ملی پوش تیم هیئت جانبازان و معلولین گلستان پیش از این ابراز امیدواری کرده بود تیم هیئت قم بتواند در پایان فصل در نیمه بالای جدول قرار بگیرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciqvaw.t1avr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما