سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 58834
منبع : خبرگزاری فارس
روزهاي 28 و 29 دي‌ماه انجام مي‌شود

ورزشگاه حيدريان قم ميزبان رقابت 8 تيم ليگ برتر فوتبال

قم نيوز : ورزشگاه شهيد حيدريان قم روزهاي 28 و 29 دي‌ماه از چهار مسابقه بين هشت تيم حاضر در فصل 97 – 1396 ليگ برتر فوتبال ميزباني مي‌كند.
ورزشگاه حيدريان قم ميزبان رقابت 8 تيم ليگ برتر فوتبال
به گزارش قم نیوز در شرایطی که کمیته مسابقات هیأت فوتبال استان قم برای برگزاری دیدارهای هفته پنجم فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم از روز پنجشنبه 28 دی‌ماه برنامه‌ریزی کرده است، هشت تیم حاضر در این دوره برای کسب مقام قهرمانی و سهمیه فوتبال قم در لیگ باشگاه‌های کشور رقابت می‌کنند.
امسال در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم هشت تیم پناه‌آفرین، افشین، پیام، هما، آبادگران، یاران، وحدت شریف و عقاب حضور دارند و بازی‌ها به شکل رفت و برگشت در مدت 14 هفته به انجام می‌رسد تا نماینده فوتبال قم در فصل 98 – 1397 فوتبال جام آزادگان مشخص شود.
در هفته پنجم این مسابقات نخستین بازی از ساعت 13 روز پنجشنبه 28 دی‌ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بین افشین و پیام به انجام می‌رسد و از ساعت 15 همین روز تیم‌های یاران و پناه‌آفرین قهرمان فصل قبل در برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.
دو بازی نیز در روز جمعه 29 دی‌ ماه به انجام می‌رسد و طبق برنامه کمیته مسابقات هیأت فوتبال استان قم، از ساعت 13 این روز تیم‌های هما و آبادگران رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند و از ساعت 15 تیم‌های وحدت شریف و عقاب به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
بازی‌های لیگ برتر برای برگزاری در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی ورزشگاه شهید حیدریان قم در حالی برنامه‌ریزی شده است که خبرها از برگزاری منظم تمرینات صبا با کادر فنی جدید این تیم در این ورزشگاه دارد و راجع به احتمال همزمانی تمرینات صبای قم با بازی‌های لیگ برتر هنوز تصمیم‌گیری خاصی از سوی کمیته مسابقات هیأت فوتبال استان قم انجام نگرفته است.

 انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdchk6nm.23n6xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما