سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 58835
منبع : خبرگزاری فارس

فرماندار قم: فرهنگ سازی تنها راه کاهش تصادفات جرحی در استان قم است

قم نيوز : فرماندار قم گفت: پیرامون کمربندی قم هر روز شاهد وقوع سوانح منجر به فوت یا معلولیت هستیم و برای رفع این مشکل چاره ای جز فرهنگ سازی در میان رانندگان در استان قم نیست.
فرماندار قم: فرهنگ سازی تنها راه کاهش تصادفات جرحی در استان قم است
به گزارش قم نیوز رضا سیار شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان قم که  در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری مجامع استانی سلامت اظهار کرد: برگزاری این مجامع برای حساس کردن جامعه نسبت به سلامت خوب است، اما در عمل باید زمینه پیش از برگزاری مجامع استانی سلامت، جلسات متعددی با حضور مدیران در بخش‌های مختلف سلامت برگزار شود.
وی ادامه داد: هر چقدر هم که تعداد تخت‌های بیمارستانی در استان قم افزایش پیدا می‌کند، اما باز هم این تخت‌ها شلوغ است، باید فرهنگ سازی لازم در بخش‌های مختلف صورت بگیرد تا شاهد کاهش حجم ورودی بیماران به بیمارستان‌های استان باشیم.
فرماندار قم افزود: پیرامون کمربندی قم هر روز شاهد وقوع سوانح منجر به فوت یا معلولیت هستیم و برای رفع این مشکل چاره ای جز فرهنگ سازی در میان رانندگان در استان قم نیست.
سیار در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات کارگروه سلامت در استان قم خاطرنشان کرد: باید جلسات کمیته‌های مختلف این کارگروه به صورت مرتب در استان برگزار شود تا دستگاه‌های مختلف از نقش خودشان در زمینه ارتقای سلامت مردم مطلع شوند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdciwvaw.t1avp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما