سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : 58836
منبع : خبرگزاری فارس
نايب رئيس هیأت تيراندازي استان قم خبر داد

بانوان تيرانداز قم در جمع 4 مدعي صعود به ليگ برتر

قم نيوز : نايب‌رئيس بانوان هیأت تيراندازي استان قم گفت: تيم بانوان هیأت قم در حال حاضر با كسب 34 امتياز در جمع چهار تيم مدعي صعود به ليگ برتر تيراندازي ايران قرار دارد.
بانوان تيرانداز قم در جمع 4 مدعي صعود به ليگ برتر
به گزارش قم نیوز مرضیه فراهانی در قم، اظهار کرد: در حالی که امسال یازدهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور برگزاری می‌‌شود، تیراندازان برای موفقیت‌ تیم‌های خود در راه کسب مجوز صعود به لیگ برتر ایران در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی با یکدیگر پیکار می‌کنند.
وی ادامه داد: این در حالی است که تیم‌های پاس، نظام‌مهندسی ساختمان اصفهان، هیأت خراسان‌رضوی، نظام مهندسی ساختمان قم، شرکت آماج، هیأت تیراندازی گرمسار، شرکت پالایش و پخش و هیأت اهواز حضور دارند و با انصراف نماینده اهواز، مجموعا هفت تیم برای راهیابی به رقابت برتر مسابقه می‌دهند.
نایب‌رئیس بانوان هیأت تیراندازی استان قم افزود: در حالی که 6 هفته این دوره از رقابت‌ها سپری شده در رده‌بندی رشته تفنگ بادی این فصل هم اکنون تیم پاس با 26 امتیاز در صدر ایستاده، نظام مهندسی ساختمان اصفهان با 21 امتیاز، نظام مهندسی ساختمان قم با 21 امتیاز، هیأت خراسان‌رضوی با 17 امتیاز، هیأت گرمسار و شرکت پالایش و پخش با پنج امتیاز در رده‌های دوم تا هفتم ایستاده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در رده‌بندی پیکارهای رشته تپانچه بادی نیز تیم پاس با کسب 26 امتیاز رده نخست جدول را در اختیار دارد، نظام‌مهندسی ساختمان اصفهان و هیأت خراسان رضوی با 21 امتیاز دوم و سوم هستند، آماج با 17 امتیاز چهارم است، نظام‌مهندسی ساختمان قم با 13 امتیاز در مکان پنجم جای دارد و تیم‌های هیأت گرمسار و پالایش و پخش با امتیاز مشابه پنج در رده‌های ششم و هفتم جای گرفته‌اند.
فراهانی در پایان به مجموع امتیازات دو رشته برای تعیین صعود کننده‌ها به لیگ برتر تیراندازی ایران نیز اشاره کرد و افزود: از این نظر تیم پاس با کسب 52 امتیاز، نظام‌مهندسی ساختمان اصفهان با 42 امتیاز، هیأت خراسان‌رضوی با 38 امتیاز، نظام‌مهندسی ساختمان قم با 34 امتیاز، شرکت آماج با 30 امتیاز، شرکت پالایش و پخش به همراه هیأت گرمسار هر کدام با 10 امتیاز اول تا هفتم هستند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcjmoei.uqeotzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما