سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 58854
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول كميته داوران هیأت فوتبال استان قم خبر داد

قضاوت داوران فوتسال قم در 4 مسابقه ليگ‌هاي ايران

قم نيوز : مسوول كميته داوران هیأت فوتبال استان قم از برگزاري چهار مسابقه حساس ليگ‌هاي فوتسال باشگاه‌هاي كشور با قضاوت داوران فوتسال قم خبر داد.
قضاوت داوران فوتسال قم در 4 مسابقه ليگ‌هاي ايران
قضاوت داوران فوتسال قم در 4 مسابقه ليگ‌هاي ايران
به گزارش قم نیوز حسین چراغیان امروز اظهار کرد: این هفته شاهد قضاوت تعداد 6 تن از داوران شاخص فوتسال استان قم در مسابقات باشگاه‌های کشور هستیم، رقابت‌هایی که روز جمعه هفته جاری در شهرهای ماهشهر، سقز، کاشان و مشهد به انجام می‌رسد.

وی با اشاره به قضاوت داوران قمی در لیگ دسته اول فوتسال کشور، اضافه کرد: رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ روز جمعه هفته جاری برگزار می‌شود و در دو بازی از این رقابت‌ها داوران قمی قضاوت خواهند کرد.

مسوول کمیته داوران هیأت فوتبال استان قم افزود: در مسابقه تیم‌های نفت امیدیه و استقلال‌نوین ماهشهر از گروه نخست مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال، مجتبی بختیاریان از قم به‌عنوان داور دوم قضاوت می‌کند و در دیدار تیم‌های ساکا پخش سقز و رعد پدافند مشهد از گروه دوم مقدماتی این فصل هادی فراهانی و محمدجواد بابلی از قم به ترتیب به‌عنوان داوران دوم و سوم حضور دارند.

وی همچنین به قضاوت داوران قمی در لیگ دسته دوم فوتسال ایران اشاره و بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران مسابقات هفته دوم لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور همزمان با لیگ دسته اول به انجام می‌رسد و داوران قمی در شهرهای کاشان و مشهد به قضاوت می‌پردازند.

چراغیان عنوان کرد: در دیدار تیم‌های هیأت کاشان و فولاد زرند ایرانیان کرمان از گروه چهارم مقدماتی لیگ دسته دوم فوتسال ایران امیرحسین نادب و جهانگیر فراهانی از قم به ترتیب به ‌عنوان داور سوم و وقت‌نگهدار هستند و در بازی‌ تیم‌های مقاومت شهرداری مشهد و شهید خادم‌الشریعه سرخس از همین گروه محمد قربانی از قم به ‌عنوان داور دوم قضاوت خواهد کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjxoei.uqeoizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما