سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 58859
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون شهردار قم خواستار شد:

لزوم پيگيری جذب سرمايه‌گذار براي تأمين دستگاه هاضم زباله در قم

قم نيوز : معاون خدمات شهري و امور اجتماعی شهرداري قم از پيگيري مدیریت شهری قم براي جذب سرمايه گذار بخش خصوصي جهت تأمين دستگاه هاضم زباله خبر داد.
لزوم پيگيری جذب سرمايه‌گذار براي تأمين دستگاه هاضم زباله در قم
لزوم پيگيری جذب سرمايه‌گذار براي تأمين دستگاه هاضم زباله در قم
به گزارش شهرنیوز، سيد امير سامع با اشاره به آخرين وضعيت تهيه دستگاه هاضم زباله براي شهر قم، اظهار داشت: در حال حاضر کار مطالعه و بررسي انتخاب نوع دستگاه هاضم از نظر ميزان ظرفيت و فناوری آن  و همچنين آناليز فيزيکي و شيميايي پسماندهاي شهر انجام، علاوه بر آن پيش نويس قرارداد مشارکت نيز تهيه شده است.

وی با بيان اينکه عليرغم فراخوان جذب سرمايه گذار براي سيستم زباله‌سوز اما  متأسفانه به دليل فرمولهاي موجود بخش خصوص بر اين تصور است که صرفه مشارکت ندارد، افزود: معتقديم اگر بخش خصوصي در اين زمينه مشارکت داشته باشد قطعاً صرفه اقتصادي دارد از همين رو در تلاشيم بخش خصوصي که تجربه مديريت تبديل مواد به انرژي به روشهاي زباله‌سوز و هاضم را دارند براي مشارکت دعوت به عمل آيد.

معاون شهردار قم به اقدامات تعيين مدل مشارکت و نيز روش تعيين سرمايه‌گذار براي سيستم هاضم زباله اشاره کرد و گفت: در صورت تحقق اين موضوع ميتوان با استفاده از فناوري‌هاي روز دنيا و با مشارکت سرمايه‌گذاري مشترک بخش خصوصي و شهرداري اين پروژه را در شهر قم آغاز کنيم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceov8n.jh8vni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما