سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 58860
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم مطرح کرد

اجرای جشنواره نمایشی «شهر خوب، شهروند خوب» در خیابان‌های شهر قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: در حوزه فرهنگ، جشنواره نمایشی شهر خوب شهروند خوب در خیابان‌های شهر قم در حال برگزاری است.
اجرای جشنواره نمایشی «شهر خوب، شهروند خوب» در خیابان‌های شهر قم
اجرای جشنواره نمایشی «شهر خوب، شهروند خوب» در خیابان‌های شهر قم
به گزارش قم نیوز مجید رفیعی پیش از ظهر امروز در دیدار مجریان جشنواره نمایشی «شهر خوب، شهروند خوب» با آیت‌الله حسینی بوشهری که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های این سازمان اظهار کرد: این سازمان فعالیت‌های گسترده و متنوعی دارد و فعالیت‌های سازمان در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و گردشگری است.
وی ادامه داد: اخیرا مراسم اختتامیه محله برنامه سلامت در حوزه اجتماعی در یکی از محلات شهر قم برگزار شد، این برنامه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بود و برنامه محله سلامت با مشارکت 20 نهاد و تشکل مردمی به مدت هفت روز در مجتمع فرهنگی نور در منطقه نیروگاه برگزار شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افزود: مرحله دوم برنامه محله سلامت در بهمن ماه برگزار می‌شود و این برنامه به صورت چرخشی در محلات مختلف شهر اجرا خواهد شد.
رفیعی با اشاره به تدوین کتاب در این سازمان اظهار کرد: برای مستندسازی شهدای معاصر احساس نیاز کردیم تا برای نسل جوان الگوسازی کنیم، تدوین کتاب شهدا با همکاری نهادهای مختلف است و تا پایان سال سه کتاب دیگر را رونمایی می‌کنیم.
وی ادامه داد: در حوزه فرهنگی جشنواره نمایشی شهر خوب شهروند خوب در شهر قم در حال برگزاری است، بسیاری از تخت‌های بیمارستانی در شهر قم برای موتور سواران است و باید روی وضعیت رانندگی موتورسوارها کار شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افزود: اجرای جشنواره شهر خوب شهروند خوب در خیابان‌ها با بیان خوب، برگزاری نمایش و دادن گل به رانندگان با هدف اصلاح فرهنگ ترافیکی است، همچنین گروه‌های نمایشی به صورت مستمر برای ارائه آموزش‌های ترافیکی به مدارس می‌روند چرا که آموزش مناسب باید از سنین پایین صورت می‌گیرد.
رفیعی با اشاره به برگزاری جشنواره شهر خوب شهروند خوب در قم اظهار کرد: از این جشنواره استقبال شده است و در قالب جشنواره، دوچرخه سواران بالباس‌های مشخص در سطح شهر حضور پیدا کرده و مردم را به دوچرخه سواری ترغیب کردند.
وی ادامه داد: پیام رسانی مستقیم به مردم و تبلیغ چهره به چهره در شهر قم برای ارائه فرهنگ ترافیکی صورت می‌گیرد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افزود: زمانی که یک حادثه رانندگی اتفاق می‌افتد، علاوه بر خانواده حادثه دیده، به دولت هم هزینه‌هایی تحمیل می‌شود و ممکن است که فرد کشته یا معلول شود.
رفیعی با اشاره به تاثیر سخنان علما در مردم اظهار کرد: سخنان علما در آشناکردن مردم با فرهنگ ترافیکی نقش زیادی دارد.
وی ادامه داد: جشنواره شهر خوب شهروند خوب به صورت نمایشی است و نیروهای نمایشی از فرصت ایستادن خودروها پشت چراغ راهنمایی استفاده می‌کنند و به مردم پیام‌های ترافیکی را می‌دهند و این جشنواره از استقبال مردمی برخوردار شده است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: یادمان شهید نواب صفوی فضای نامناسبی داشت و این یادمان توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم بازسازی شده است، برنامه بزرگداشت شهید نواب صفوی روز پنجشنبه این هفته در مزار آن شهید برگزار می‌شود و این شهید یک نماد خاص در عرصه مبارزه است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgz79n.ak9734prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما