چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 58894
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست تيم فوتبال نوجوانان صباي قم:

صباي قم چاره‌اي جز كنار كشيدن از ليگ ندارد

قم نيوز : سرپرست تیم فوتبال نوجوانان صباي قم گفت: با تداوم وضع نابسامان مالي در تيم‌هاي زير مجموعه باشگاه صبا، تيم نوجوانان چاره‌اي جز كنار كشيدن از ليگ ندارد.
صباي قم چاره‌اي جز كنار كشيدن از ليگ ندارد
به گزارش قم نیوز محمدرضا سیرلانی در قم، اظهار کرد: بعد از انجام هفت بازی در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور از پنج‌شنبه این هفته در آغاز دور برگشت مسابقات باید برای دفاع از اعتبار صبا و فوتبال قم به مصاف حریفان خود برویم.
وی با بیان اینکه صبای قم در نخستین هفته دور برگشت لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور در اصفهان برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان به میدان می‌رود، از بی‌توجهی به این تیم به این شکل گلایه و بیان کرد: اگر اینگونه به تیم بی‌توجه باشند چاره‌ای به جز کنار کشیدن از مسابقات نیست.
سرپرست تیم فوتبال نوجوانان صبای قم خاطرنشان کرد: تا حالا یک نفر از آقایان برای رضای خدا تماسی نداشته است، واقعا در این شهر یکی نیست که متولی تیم‌های پایه باشد؟ همه در قم علیه ما شده‌اند درصورتی که بیرون از قم تا حالا شکست نخوردیم و دو باخت ما در شهر قم بوده است.
وی تاکید کرد: همین‌طور لازم میدانم از طرف خودم از کادر فنی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم که بدون دریافت حتی یک ریال تا الان کار کرده‌اند و همچنین حامیان و بزرگان فوتبال استان قم و همین‌طور رسانه‌هایی که منصفانه نقد می کنند تشکر کنم اما با این وضع نمی‌شود کار را ادامه داد.
تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در هفت مسابقه مقابل حریفان خود به میدان رفته که نتیجه آن کسب پنج تساوی و دو باخت بوده است. دو باخت صبا در قم مقابل حریفان رقم خورده و صبای قم از نیم‌فصل پنج امتیاز دارد و برای جبران باخت سه بر صفر بازی نیم‌فصل نخست، به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcdoj0k.yt0jn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما