چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 58932
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
معاون جامعه مدرسین:

کارکردهای مساجد در سراسر کشور فعال شود

قم نيوز : حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی گفت: باید مردم را از درون در برابر آسیب های فضای مجازی هوشیار و مقاوم کرد.
کارکردهای مساجد در سراسر کشور فعال شود
کارکردهای مساجد در سراسر کشور فعال شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی در بازید از فعالیت های مسجد محور قرارگاه منتظران شهادت، با بیان این که  این برنامه های مسجد محوری را باید فراگیر کنیم  اظهارداشت: باید کلیه ی مساجد را در سطح استان در راستای فعالیت های مختلف مسجد محوری فعال کنیم و این کار بسیار پسندیده ای است, البته درحال حاضر از همه  مساجد سطح استان تعداد قلیلی مشغول به کار فرهنگی جدی هستند که باز این امر جای تاسف دارد.   

وی یکی  از اصلی ترین و مهمترین راه های کاهش آسیب های اجتماعی را "اداره محوطه جامعه بدست مساجد" دانست و گفت: باید امر فعال سازی کارکردهای مختلف مسجد به توفیق الهی در هفتاد هزار مسجد سراسر کشور  تحقق پیدا کند.

معاون جامعه مدرسین با بیان اینکه ان شاءلله بتوانیم  زمینه ی ظهور حضرت بقیة الله اعظم را مهیا کنیم افزود که لازمه ی این امر این است که در قدم اول بستر را فراهم  آوریم.

وی در این خصوص گفت بستر فعالیت ها باید مساجد و فعالیت های مسجد محوری باشند. که این امر نیز خود موجب حل بسیاری از مشکلات اجتماعی است و به نظر بنده این مجموعه قرارگاه منتظران شهادت این بستر را برای  تحقق همان امر به وجود آورده است لذا باید این مجموعه را به سایر استان ها و مجموعه ها معرفی نماییم و فرهنگ مسجد محوری را نشر دهیم.

معاون جامعه مدرسین افزود:  باید مردم را از درون در برابر آسیب های فضای مجازی هوشیار و مقاوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که مردم ما خوب و بد را  فهمیدند و تشخیص دادند آن موقع است که شیفته ی اسلام ناب محمدی (ص)می شوند، آن زمان است که فضای غبارآلود اینترنت و فضای مجازی را از خود دور نگاه می دارند.

معاون جامعه مدرسین  گفت: بنده صمیمانه از زحماتی که کشیده اید تشکر می کنم و ان شاءالله به فضل الهی بتوانید به عنوان یک جهادگر جنگ نرم در برابر بمباران فرهنگی که از سوی دشمنانمان صورت می گرد اقدامات لازم را صورت دهید.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این بازدید، مسلمی فر به ارائه گزارش فعالیت های مجموعه ی قرارگاه منتظران شهادت پرداخت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxy9n.ak97w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما