پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 58971
منبع : خبرگزاری فارس
يكشنبه اول بهمن ماه انجام مي‌شود

جدال صباي قم با خونه به خونه بابل در يازدهمين بازي خانگي

قم نيوز : تيم فوتبال صباي قم در يازدهمين بازي خانگي خود از فصل جاري رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور برابر خونه به خونه بابل صف‌آرايي مي‌كند.
جدال صباي قم با خونه به خونه بابل در يازدهمين بازي خانگي
به گزارش قم نیوز بر اساس برنامه‌ سازمان لیگ فوتبال ایران دیدارهای هفته سوم از دور برگشت فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه اول بهمن ماه برگزار می‌شود و 18 تیم دسته اولی در 9 بازی حساس مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.
یکی از بازی‌های مهم و تعیین کننده برای بالا و پائین جدول رده‌بندی و برای قمی‌ها و مازندرانی‌های علاقمند به فوتبال، دیدار حساس تیم‌های صبای قم و خونه به خونه بابل است که از ساعت 14 روز یکشنبه اول بهمن ماه به میزبانی نماینده فوتبال قم برگزار خواهد شد.
این دو تیم در حالی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که همانند نیم‌فصل نخست، کادر فنی صبا در آستانه جدال با خونه به خونه بابل دست‌خوش تغییر شده و صبا با مدلی جدید در مقابل حریف خود قرار می‌گیرد تا یکی از 15 شانس باقی مانده برای حفظ سهمیه قم در لیگ دسته اول فوتبال ایران را آزمایش کند.
زمانی که دو تیم در هفته سوم نیم‌فصل نخست لیگ امسال قرار بود در شهر بابل به مصاف یکدیگر بروند، در عرض کمتر از یک روز ناصر بختیاری‌زاده از هدایت صبای قم کنار رفت و هومن افاضلی و یک کادر کاملا جدید جانشین وی در کادر فنی صبای قم شدند اما صبا آن را بازی را با چهار گل به خونه به خونه بابل باخت.
اکنون نوبت به بازی برگشت دو تیم رسیده و تیم صبای قم با یک مربی جدید دیگر به نام مسعود راشکی بازیکن اسبق فوتبال قم آماده دیدار حساس هفته بیستم لیگ با خونه به خونه بابل می‌شود، مسابقه‌ای که سه امتیاز آن از نان شب برای صبا واجب‌تر است تا نماینده قم حداقل به بقا در لیگ برتر امیدوار بماند، صبایی‌که در 10 بازی خانگی قبل خود هرگز موفق به شکست میهمانان دسته اولی نشده است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcjvhei.uqeoazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما