پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 58977
منبع : خبرگزاری فارس

معاون امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار قم معرفي شد

قم نيوز : معاون امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار قم طي جلسه‌اي به رياست استاندار قم معرفي شد.
معاون امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار قم معرفي شد
معاون امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار قم معرفي شد
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی استاندار قم در این جلسه که پیش از ظهر امروز برگزار شد، ‌طی سخنانی با اشاره به گستردگی فعالیت معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اظهار کرد: این معاونت در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که از اولویت‌های‌های دولت و نظام بوده و نقش و حوزه تاثیرگذاری بسیار بالایی دارد.

وی با بیان اینکه مشکلات مالی دولت و دغدغه‌های مسؤولان در این زمینه را مورد توجه قرار داد و گفت: این مسئله با بهره گیری از نیروهای متخصص و متعهد و افزایش بهره وری سازمانی قابل جبران است.

صادقی افزود: استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و پرنشاط می‌تواند آینده مدیریتی کشور و استان را تضمین کند.

استاندار قم همچنین به برنامه‌ها و چشم اندازهای استان در اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطرنشان کرد: ‌بایستی اجرای این برنامه‌ها در اولویت کاری این معاونت باشد.

مهرداد غضنفری امرایی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت تعامل و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای دستیابی به اهداف عالی استان اظهار کرد: ارائه خدمات شایسته به مردم نیازمند همکاری همه مدیران اجرایی است.

وی گردشگری را از مهمترین حوزه‌ها برای توسعه اقتصادی در استان قم دانست و گفت: امیدواریم با کمک مدیران و افزایش نقش آفرینی بخش خصوصی بتوانیم ترقی اشتغال و معیشت در استان قم را رقم بزنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfe1dt.w6dceagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما