پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 58988
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون شهردار قم مطرح کرد:

اقدامات عملیاتی شهرداری قم در حوزه شهر هوشمند

قم نيوز : معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از اقدامات عملیاتی شهرداری قم در حوزه شهر هوشمند با تغییرات تشکیلاتی در این مجموعه خبر داد.
اقدامات عملیاتی شهرداری قم در حوزه شهر هوشمند
اقدامات عملیاتی شهرداری قم در حوزه شهر هوشمند
به گزارش قم نیوز محسن رنجبر در جلسه تودیع و معارفه مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم که با حضور مدیرکل فناوری اطلاعات استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت تکنولوژی و  فناوری در سازمان‌های دولتی و شهرداری‌ها، اظهار کرد: این احساس نیاز وجود داشت که باید با تشکیل سازمانی مجزا در این بخش خدماتی که تاکنون ارائه نشده به شهروندان ارائه کرد.
وی به تشکیل مرکزی برای مدیریت حوزه IT و فناوری اطلاعات در شهرداری قم اشاره کرد و با بیان اینکه تغییرات متفاوتی در سیستم مرکز فناوری اطلاعات در شهرداری صورت گرفته است، گفت: فناوري اطلاعات نقش مهم و انکار نشدني در مجموعه شهرداري دارد و بايد به آن توجه ويژه‌اي شود
رنجبر با اشاره به تدوین برنامه قم 1400 گفت: ما دنبال ایجاد سازمان فاوایی بودیم که از اساسنامه سازمان شهرداری‌ها پیروی می‌کرد تا در پس این اساسنامه بتوانیم در راستای تحقق برنامه قم 1400 نیز فعالیت کنیم.
وی با بیان اینکه بخش عمده سردرگمی که در سیستم مرکز فناوری اطلاعات شهرداری ایجاد شده بود در دو سال اخیر رفع شده است، افزود: در این مدت پایه‌های تبدیل این مجموعه به سازمان گذاشته شد و تاکید بر این بود که در حوزه آی تی ورودی جدی‌تر داشته باشیم.
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت شکل‌گیری شهر هوشمند و اقدام عملیاتی در این حوزه، بیان کرد: در این راستا ستاد شهر هوشمند با مدیریت همایون یزدان‌پناه و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری به مهندس کوروش محمدحسینی از امروز فعالیت خود را در شهر قم آغاز خواهند کرد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6wnm.23n66dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما