پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 58990
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم:

تحقق شهر هوشمند یکی از اهداف برنامه قم 1400 است

قم نيوز : رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم گفت: تحقق شهر هوشمند یکی از اهداف برنامه قم 1400 است و باید هم به صورت تشکیلاتی هم هویتی اقدامی جدی در این حوزه انجام دهیم.
تحقق شهر هوشمند یکی از اهداف برنامه قم 1400 است
تحقق شهر هوشمند یکی از اهداف برنامه قم 1400 است
به گزارش قم نیوز همایون یزدان‌پناه در جلسه تودیع و معارفه مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم که با حضور معاون شهردار قم و مدیرکل فناوری اطلاعات استان برگزار شد، با اشاره به شکل‌گیری تغییرات سازمانی در حوزه فناوری اطلاعات شهرداری قم، گفت: این تغییرات تنها نباید سازمانی باشد و باید به صورت فکری و هویتی نیز تغییرات جدی ایجاد شود تا بتوانیم تحولی مطلوب را در حوزه IT رقم بزنیم.
رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم با تاکید بر شکل‌گیری هماهنگی ویژه بین تمام مجموعه‌های شهرداری قم برای توسعه فعالیت‌های حوزه IT، گفت: تحقق شهر هوشمند یکی از اهداف برنامه قم 1400 است و باید هم به صورت تشکیلاتی هم هویتی اقدامی جدی در این حوزه انجام دهیم.
یزدان پناه با تاکید بر ضرورت تغییر شرایط و ذهنیت‌ها در حوزه فناوری اطلاعات، افزود: اگر امروز کاری جدی انجام ندهیم با رشد تکنولوژی کار به جایی خواهد رسید که حتی دیگر نیازی به شهرداری‌ها نباشد و یک به یک خدمات شهرداری‌ها نیز توسط نهادهای خصوصی ارائه خواهد شد.
وی با بیان اینکه روش فعالیت در حوزه شهری باید تغییر کند، افزود: باید چابکی سیستم‌ها افزایش یابد و فعالیت‌ها به تناسب شرایط روز پیش رود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcawonm.49nao15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما