جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 58995
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد

درخشش كشتي‌گيران قم با 2 طلا و برنز مسابقات جوانان ايران

قم نيوز : رئيس هیأت كشتي استان قم از موفقيت كشتي‌گيران قم در كسب دو مدال طلا و برنز پيكارهاي كشتي فرنگي عمومي قهرماني رده سني جوانان ايران خبر داد.
درخشش كشتي‌گيران قم با 2 طلا و برنز مسابقات جوانان ايران
به گزارش قم نیوز محسن وزیری در قم، اظهار کرد: رقابت‌های کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور با حضور چهره‌های مستعد و آینده‌دار این رشته از سراسر کشور به میزبانی تهران در خانه کشتی محمد بنا به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.
وی با بیان اینکه یک طلا، یک نقره و دو عنوان هشتمی و نهمی نصیب نمایندگان قم شد، افزود: در وزن 55 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور مهدی قربانی از تیم هیأت کشتی قم با کسب برتری مقابل تمامی حریفان خود به دیدار نهایی راه یافت و در تلاش برای کسب مقام قهرمانی از سد مهدی سعادتی‌فر از هیأت گلستان گذشت تا نشان طلای این پیکارها را از آن خود کند.
رئیس هیأت کشتی استان قم اضافه کرد: در رده‌بندی نهایی این وزن مهدی قربانی از قم، مهدی سعادتی‌فر از گلستان، امین مرداخانی از آذربایجان غربی، ایمان حسین‌وند ترابی از خوزستان، سپهر جعفری از چهار محال و بختیاری‌، ابوالفضل مختاری از تیم هیأت فارس و محمد بایرامی از تیم هیأت اردبیل اول تا نهم شدند.
وی افزود: در وزن 60 کیلوگرم پیکارهای این دوره رضا مردی دارنده مدال نقره مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان آسیا نماینده هیأت کشتی قم بود که بعد از مهدی محسن‌نژاد از تیم هیأت خوزستان و وحید هیکی دیگر عضو تیم خوزستان رتبه سوم را کسب کرد و نشان برنز را برای کشتی قم به ارمغان آورد.
وزیری یاد آور شد: در وزن 72 کیلوگرم این دوره از مسابقات کشتی فرنگی جوانان ایران محمدرضا شفاهی برای تیم هیأت کشتی قم به روی تشک رفت و بعد از سجاد ایمان‌طلب از مازندران، علی ناقوسی از خوزستان، محمد غلامی از فارس و آرش سعادتی‌فر از خوزستان به مقام پنجم دست پیدا کرد.
وی خاطرنشان کرد: در وزن 97 کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان کشور علی قربان‌زاده از تیم هیأت کشتی قم موفق به کسب رتبه هشتم شد، وزنی که در آن دو کشتی‌گیر از استان تهران و فرنگی‌کاران مازندران، خراسان‌جنوبی، مازندران، اصفهان و البرز بالاتر از کشتی‌گیر قم روی سکوهای اول تا هفتم ایستادند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcft1dt.w6dc1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما