جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 58998
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت فوتبال استان قم خبر داد

درخشش جواهري قم در فوتسال بانوان ايران / 6 ماه تمرين براي صعود به ليگ برتر فوتسال

قم نيوز : نايب‌رئيس هیأت فوتبال استان قم گفت: بانوان فوتساليست قم در تركيب تيم جواهري ايوبي و فخيم بعد از 6 ماه تمرين آماده درخشش در فوتسال ايران و مدعي صعود به ليگ برتر هستند.
درخشش جواهري قم در فوتسال بانوان ايران / 6 ماه تمرين براي صعود به ليگ برتر فوتسال
به گزارش قم نیوز آمنه رسولی در قم، اظهار کرد: نماینده فوتسال استان قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور با نام تجاری جواهری ایوبی و فخیم برابر حریفان به میدان می‌رود و آماده کسب مجوز صعود به لیگ برتر است.
وی ادامه داد: این تیم از 6 ماه قبل تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را آغاز کرده و در این مدت علاوه بر تمرین، بازی‌های دوستانه مختلف نیز برای آمادگی بیشتر خود با نمایندگان استان‌های همجوار برگزار کرده و در مجموع از شرایط مطلوبی برخوردار است.
نایب‌رئیس هیأت فوتبال استان قم سپس به کادر فنی و سرپرستی این تیم اشاره و عنوان کرد: مربی این تیم خانم الهام باباطاهری است و مسوولیت سرپرستی تیم را خانم اکرم عبدالحسینی بر عهد دارد، تیم جواهری ایوبی و فخیم قم هشت بازیکن بومی و پنج فوتسالیست غیر بومی دارد.
وی عنوان کرد: رقابت‌های دور رفت از مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در گروه سوم مقدماتی که تیم جواهری ایوبی و فخیم قم حضور دارند از روز شنبه 30 دی ماه به میزبانی استان قم آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
رسولی عنوان کرد: تیم جواهری ایوبی و فخیم قم در این گروه با تیم‌های نفت امیدیه، هیأت فوتبال آمل، هیأت فوتبال مریوان، شاهد فسا و ایرانیان تهران رقابت می‌کند، ضمن اینکه تمامی بانوان و دختران علاقمند به فوتسال می‌توانند این بازی‌ها را به شکل رایگان تماشا کنند و به تیم بانوان قم دلگرمی بدهند.
وی افزود: بازی‌ها از روز شنبه تا چهارشنبه هفته آینده در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برگزار می‌شود و طبق برنامه، در هر روز سه بازی در ساعت‌های ۱۲ ، ۱۴ و ۱۶ به انجام خواهد رسید، ضمن اینکه همین تیم‌ها در دور برگشت نیز ۱۰ تا ۱۵ روز پس از پایان این رقابت‌ها به میدان می‌روند تا تکلیف دو تیم صعود کننده به مرحله دوم مسابقات مشخص شود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdciv3aw.t1av32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما