کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاد حوزه علمیه قم:

هدف ناصبی‌ها محو آثار اهل بیت(ع) است

دشمن از فضای مجازی علیه دین به خوبی بهره می‌برد

خبرگزاری فارس , 1 بهمن 1396 ساعت 6:00

استاد حوزه علمیه قم گفت: دشمنان با وجود سرمایه زیاد شبانه روز به فکر توطئه علیه دین و مکتب اهل بیت(ع) هستند و در این عرصه از فضای مجازی به بهترین نحو بهره می‌برند.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین نجم الدین طبسی در جمع پژوهشگران مرکز مطالعات تطبیق مذاهب مشهد وابسته به مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم که در مؤسسه ولاء صدیقه (س) قم برگزار شد، با بیان اینکه  انسان قرآنی بدون عترت، سر از خوارج و فرقه‌های انحرافی بیرون خواهد آورد، گفت: پژوهشگر موفق کسی است که قرآن و عترت هر دو را با هم داشته باشد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه در طول تاریخ، ‌بسیاری از دستگاه‌ها و احزاب، دنبال این بودند که اجازه ندهند مردم به سمت اهل بیت(ع) بروند و از روز اول به این فکر بودند که اهل بیت(ع) را کنار بزنند، گفت: این دسته‌ها و احزاب با برنامه و حساب شده فعالیت کردند، نمونه آن موضوع غدیر و آتش زدن خانه حضرت زهرا(س) است.

وی اظهار داشت: وقتی کتاب‌های  مخالفین اهل بیت(ع) رامی خوانیم می‌بینیم چیزی از نام، سخن و فضایل حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و سایر ائمه(ع) و یا روایتی در مورد غدیر ذکر نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین طبسی با بیان اینکه افرادی پشت پرده این فتنه و برنامه آدم‌های  خبیث و بد طینتی مانند جوزجانی ناصبی و امثال آن حضور دارند که وجودشان شیطانی و جهنمی است، اظهار داشت: بسیاری از سخنان آن‌ها از روی قصد و غرض و دشمنی با اهل بیت(ع) است.

این محقق افزود: دشمنان با سخنان خود کاری کردند که نه تنها کسی به سمت اهل بیت(ع) نیاید، بلکه حتی خودشان هم از اهل بیت(ع) با وجود آن همه فضائل سخنی نقل نکردند.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: این افراد دائم در صدد جعل روایات بودند و هر روایتی از اهل بیت(ع) را هم از بین می‌بردند تا حقایق بدست مردم و دوستدارن ائمه(ع) نیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین طبسی گفت: ناصبی‌ها طوری وانمود و تبلیغات سوء می‌کردند که انگار اهل بیت(ع) هیچ حدیثی و سخنی ندارند، این دسته از افراد دائم در صدد مصادره سخنان معصومین(ع) بودند و از این طریق کاری می‌کردند تا مردم شناختی به اهل بیت(ع) نداشته باشند.

وی اظهار داشت:  طلبه انقلابی و حوزه علمیه، باید خود را وقف اهل بیت(ع) کند و سخنان این بزرگواران را انتشار دهد. دشمنان با وجود سرمایه زیاد شبانه روز به فکر توطئه علیه، دین و مکتب اهل بیت(ع) می‌باشند و در این عرصه از فضای مجازی به بهترین نحو بهره می‌برند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 59050

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/59050/هدف-ناصبی-ها-محو-آثار-اهل-بیت-ع

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir