کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه هفت خبر داد

احداث ۱۱۰۰ متر مربع فضاي سبز در پياده راه ارم

خبرگزاری فارس , 1 بهمن 1396 ساعت 10:00

شهردار منطقه هفت قم گفت: با توجه به اجرای پروژه پياده راه ارم هزار و 100 متر مربع فضاي سبز در اين محدوده انجام خواهد شد.


به گزارش قم نیوز علیرضا اقبالیان از ایجاد و احداث ۱۱۰۰ متر مربع فضای سبز در محدوده پیاده راه ارم خبر داد و اظهار داشت: حفظ و توسعه فضای سبز این محدوده یکی از اقدامات جدی در روند اجرای پروژه پیاده راه در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه در مجموع ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه پیاده راه ارم تخصیص داده شده است، تصریح کرد: کار جدول گذاری‌های فضای سبز پروژه پیاده راه در دو ردیف در حال انجام است.
اقبالیان خاطرنشان کرد: باغچه سازی های نواری و کاشت درخت و گونه‌های درختی نیز همزمان با پروژه انجام و بر اساس پیش‌بینی‌ها طی سه ماه تکمیل خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه درختان کنونی محدوده خیابان ارم در خلال اجرای پروژه حفظ خواهد شد خاطرنشان کرد: باغچه سازی‌های نواری و کاشت درخت و گونه‌های درختی نیز همزمان با پروژه انجام و بر اساس پیش بینی‌ها تا پایان سال تکمیل خواهد شد.
شهردار منطقه هفت با تاکید بر اینکه شهرداری تلاش دارد تا فضایی آرام و مناسب برای شهروندان برای تردد در محدوده هسته مرکزی شهر و حرم مطهر حضرت معصومه(س) فراهم کند تصریح کرد: در همین راستا بهسازی فضا با ایجاد فضای سبز نیز در دستور کار است که در روند پروژه پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/136
 


کد مطلب: 59058

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/59058/احداث-۱۱۰۰-متر-مربع-فضاي-سبز-پياده-راه-ارم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir