يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 59068
منبع : خبرگزاری فارس
در فاصله 4 ساعت تا زمان شروع مسابقه صورت گرفت

اختلاف نظر هیأت فوتبال و سازمان ليگ در مكان مسابقه صبا و خونه به خونه

قم نيوز : زمين مسابقه تيم‌هاي فوتبال صباي قم و خونه به خونه بابل در فاصله چهار ساعت مانده به شروع اين مسابقه حساس در قم هنوز مشخص نيست.
اختلاف نظر هیأت فوتبال و سازمان ليگ در مكان مسابقه صبا و خونه به خونه
به گزارش قم نیوز در حالی که امروز تمامی دیدارهای هفته چهارم از نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برگزار می‌شود طبق برنامه سازمان لیگ تیم صبای قم در دیداری خانگی میزبان و پذیرای تیم فوتبال خونه به خونه بابل خواهد بود.
صبای قم که در 19 هفته سپری شده از بازی‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران 10 بازی خانگی انجام داده، با پیگیری‌های هیأت فوتبال استان قم قصد دارد هفت بازی خانگی باقی مانده تا پایان فصل را در ورزشگاهی غیر از ورزشگاه یادگار امام قم برگزار کند.
به همین منظور مسوولان هیأت فوتبال استان قم و باشگاه فرهنگی ورزشی صبا از هفته قبل دسته به کار شدند تا ورزشگاه شهید حیدریان قم را که دارای زمین چمن مصنوعی است و در مرکز شهر قرار دارد برای این دیدار خانگی صبای قم برابر تیم خونه به خونه بابل آماده کنند.
اما در فاصله چهار ساعت مانده به آغاز مسابقه صبای قم و خونه به خونه بابل هنوز وضعیت مکان برگزاری این بازی مشخص نیست، زیرا علیرغم اطلاع‌رسانی هیأت فوتبال استان قم مبنی بر برگزاری این دیدار در ورزشگاه شهید حیدریان قم اما سازمان لیگ با این موضوع مخالفت کرده است.
به همین منظور جلسه‌ای در قم برگزار شد و با حضور کحالی نماینده فدراسیون، دهقان ناظر داوری، ابراهیم محمودی سرپرست تیم خونه به خونه، نائینی سرپرست تیم صبای قم، خازنی مدیر اجرایی صبای قم و نعمتی مسئول رسانه تیم خونه به خونه راجع به این موضوع گفت‌وگو شد.
نکته جالب توجه این است که در این جلسه نماینده نیروی انتظامی حضور نداشت و این موضوع عکس‌العمل نماینده فدراسیون را به دنبال داشت، اما مهمترین موضوع نامشخص بودن زمین برگزاری مسابقه بود که در این رابطه سرپرست تیم خونه به خونه بابل از وضع موجود گلایه کرد.
این در حالی است که تیم‌های صبای قم و خونه به خونه بابل باید از ساعت 14 عصر امروز به میزبانی صبای قم به مصاف یکدیگر بروند اما هنوز مشخص نیست این بازی در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود یا صبا در یازدهمین بازی خانگی از تیم خونه به خونه بابل در ورزشگاه شهید حیدریان قم میزبانی می‌کند؟

انتهای پیام /136
 
https://qomnews.ir/vdch6vnm.23nw-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما