يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 59070
منبع : خبرگزاری فارس
معاون آموزشي دانشگاه معارف اسلامي خبر داد

تمديد مهلت ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه معارف اسلامي

قم نيوز : معاون آموزشي دانشگاه معارف اسلامي از تمديد مهلت ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه معارف اسلامي تا هفتم بهمن امسال خبر داد.
تمديد مهلت ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه معارف اسلامي
به گزارش قم نیوز غلامحسین گرامی امروز در قم، با اشاره به اهداف دانشگاه معارف اسلامی گفت: این دانشگاه به تربیت استاد و نیروهای فرهنگی برای دانشگاه‌های سراسر کشور می‌پردازد که در مجموع از سال 85 تاکنون هزار و 360 نفر دانشجو جذب شده‌اند که از این تعداد حدود هزار نفر مقطع کارشناسی ارشد و حدود 350 نفر مقطع دکترا هستند.
وی خاطرنشان کرد:حدود 400 نفر در دوره کارشناسی ارشد و 160 نفر در دوره دکترا فارغ التحصیل شده و بیش از 600 نفر دانشجوی کارشناسی ارشد و حدود 185 نفر دانشجوی دکترا در حال تحصیل در دانشگاه هستند.
معاون آموزشی دانشگاه معارف اسلامی با اشاره به استقبال از دروس معارف اسلامی گفت: به طور معمول چهار برابر ظرفیت در مقطع کارشناسی ارشد و حدود 40 برابر ظرفیت در مقطع دکترا ثبت‌نام می‌کنند و در نهایت طلاب برگزیده جذب می‌شوند تا استادن خوبی برای دانشگاه‌ها تربیت شوند.
وی از تمدید ثبت‌نام مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی تا هفتم بهمن امسال خبر داد و افزود: خواهران و برادران علاقه‌مند می‌توانند در رشته مدرسی معارف اسلامی با پنج گرایش مبانی نظری اسلام، اخلاق اسلامی،  تاریخ و تمدن اسلامی، انقلاب اسلامی و آشنایی با منابع اسلامی (قرآن و متون) ثبت‌نام کنند.
گرامی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام متقاضیان برادر در رشته  توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی در سه گرایش مدیریت فرهنگی، تبلیغ دین و مشاوره نیز صورت می‌گیرد.
وی عنوان کرد: هدف اصلی از رشته مدرسی معارف اسلامی تربیت استاد معارف برای دانشگاه‌های سراسر کشور و رویکرد رشته توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی تربیت نیروهای فرهنگی برای انجام فعالیت فرهنگی و مدیریتی دانشگاه‌ها است.
معاون آموزشی دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه تا کنون نزدیک به 400 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند یادآور شد: آزمون مربوطه 21 اردیبهشت سال 97 برگزار می‌شود که در نهایت 120 نفر  برای مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcawwnm.49no015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما