شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : 5908
مدیر سینما تربیت قم عنوان کرد:

استقبال مردم از تماشای فیلم قلاده‌های طلا

قم نيوز : قم نیوز: فیلم سینمایی "قلاده‌های طلا" در استان قم در طول 17 روز، 35 میلیون تومان در سینما تربیت قم فروش کرده است.
استقبال مردم از تماشای فیلم قلاده‌های طلا
به گزارش قم نیوز، مدیر سینما تربیت قم امروز اظهار داشت: فیلم سینمایی قلاده‌های طلا از نخستین روز سال جدید در سینما تربیت قم به نمایش درآمد که با استقبال همشهریان روبه‌رو شد.

وی ادامه داد: در این مدت روز شهادت فاطمه زهرا(س) اکران نداشتیم اما روزهای دیگر از ساعت ۱۷ تا ۲۳ این فیلم اکران شده است.

سیدمحمدتقی خوشرو ابراز کرد: فیلم سینمایی "قلاده‌های طلا" در این مدت ۳۵ میلیون تومان فروش داشته و اکران این فیلم همچنان ادامه خواهد داشت.

قلاده‌های طلا به کارگردانی ابوالقاسم طالبی یکی از سیاسی‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران است که هم‌اکنون در صدر جدول فروش سال ۹۱ قرار دارد.

این فیلم در تهران ۸۵۲ میلیون تومان و در شهرستان‌ها یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در ۱۸ روز نخست سال فروش داشته است که در مجموع تا به حال فروش این فیلم را به دو میلیارد تومان رسانده است.

این فیلم که محصول سال ۹۰ و جدیدترین ساخته سینمایی ابوالقاسم طالبی است، به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ می‌پردازد و در تدوین فیلم‌نامه این فیلم از اطلاعات اعضای سابق گروهک منافقین استفاده شده است.

فیلم سینمایی "قلاده‌های طلا" به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی ساخته شده است و در آن بازیگرانی چون امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا، علیرام نورایی، حمیدرضا پگاه و محمود عزیزی ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.z0k2yt0nja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما