يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 59081
منبع : خبرگزاری فارس
نماینده مجلس شورای اسلامی:

از مسائل محیط زیستی قم در مجلس شورای اسلامی کاملاً حمایت خواهیم کرد

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در کارگروه‌های استانی و مجلس شورای اسلامی از مباحث مطرح شده در حوزه محیط زیست کاملاً حمایت خواهیم کرد.
از مسائل محیط زیستی قم در مجلس شورای اسلامی کاملاً حمایت خواهیم کرد
از مسائل محیط زیستی قم در مجلس شورای اسلامی کاملاً حمایت خواهیم کرد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در دیدار مدیرکل و معاونین این اداره کل در سخنانی اظهار داشت: متأسفانه در حال حاضر با تخریب محیط زیست در سال‌های گذشته، قم دارای شرایط آب و هوایی مساعدی نیست.

وی بر ضرورت احیای حقابه های تالاب‌ها و رودخانه‌های استان قم تأکید کرد و گفت: تخصیص حقابه های قم مسأله بسیار مهمی است که از سوی مسؤولان ذیربط و نمایندگان مردم با جدیت پیگیری می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: استقرار واحدهای صنعتی در استان قم باید با در نظر گرفتن تمامی شرایط و مؤلفه‌های زیست محیطی بوده و اداره کل حفاظت محیط زیست باید بر اساس قوانین و ضوابط، قاطعانه در برابر صنایع آلاینده ایستادگی کند.

وی در پایان تصریح کرد: برخورداری از محیط زیست سالم و پایدار حق مردم بوده و در کارگروه‌های استانی و مجلس شورای اسلامی از مباحث مطرح شده در حوزه محیط زیست کاملاً حمایت خواهیم کرد.

تورج همتی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم نیز در این دیدار گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات این اداره کل و مشکلات زیست محیطی قم ارائه کرد و گفت: ابرچالش محیط زیست استان قم معضل گرد و غبار است که به دلیل قطع حقابه ها و خشکسالی در حال تشدید است و باید با هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی و تخصیص اعتبارات لازم این معضل جدی را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccsxqp.2bqo48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما