دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 59113
منبع : خبرگزاری فارس
در سالن شهيد رضائيان قم صورت گرفت

استارت اردوي آماده سازي بانوان ويلچري بسكتبال كشور در قم

قم نيوز : بانوان بسكتباليست معلول كشورمان در راه كسب آمادگي براي حضور در ميادين برون‌مرزي سال 2018 از امروز اردوي آماده سازي خود را در قم برپا كردند.
استارت اردوي آماده سازي بانوان ويلچري بسكتبال كشور در قم
استارت اردوي آماده سازي بانوان ويلچري بسكتبال كشور در قم

در سالن شهيد رضائيان قم صورت گرفت
استارت اردوي آماده سازي بانوان ويلچري بسكتبال كشور در قم
بانوان بسكتباليست معلول كشورمان در راه كسب آمادگي براي حضور در ميادين برون‌مرزي سال 2018 از امروز اردوي آماده سازي خود را در قم برپا كردند.

به گزارش قم نيوز در حالی که بسکتبال با ویلچر یکی از رشته‌های ورزشی موفق جانبازان و معلولین در استان قم به شمار می‌رود و سوابق ارزنده‌ای همچون قهرمانی در تمام سطوح لیگ‌های ایران را دارد و بازیکنان زیادی در سطح پارالمپیک، قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و چندین میدان بین‌المللی به بسکتبال با ویلچر ایران معرفی کرده اما در بخش بانوان فعالیت این رشته در قم متوقف است.

با این حال در عین تعجب علاقمندان به ورزش به ویژه ورزش جانبازان و معلولین، از امروز شهر مقدس قم و هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین این استان میزبان اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان ایران است، تیمی که آماده اعزام به میادین برون‌مرزی سال 2018 می‌شود.

این دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان ایران است که با هدف کسب آمادگی برای حضور در مسابقات انتخابی بازی‌های پاراآسیایی 2018 به میزبانی قم برگزار می‌شود و بازیکنان ملی‌پوش زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را تا یازدهم بهمن‌ماه در قم برگزار می‌کنند.

برای تشکیل دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران برای حضور در مسابقات انتخابی بازی‌های آسیایی جاکارتا تعداد 12 بازیکن از سوی کادر فنی تیم ملی دعوت شده‌اند و تمرینات این مرحله زیر نظر آذر همایون‌پور سرمربی تیم ملی برگزار می‌شود.

همچنین در شرایطی که سرپرستی این اردو بر عهده مریم دهستانی است، مهسا سعادت و فتانه پورآت از خراسانرضوی، ندا فراستی، سمیه کهزادپور و ناهید کرمی از فارس، مهدیه خاک‌باز از یزد، زهرا حبیبی و مهری باقرپور از اردبیل، سحر حیدری، لیلا ملکی، رقیه امیری و ثریا نوری از زنجان نفرات حاضر در اردو هستند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران با هدف به دست آوردن سهمیه بازی‌های 2018 پاراآسیایی جاکارتای اندونزی، اسفند ماه امسال در مسابقات انتخابی که به میزبانی کشور تایلند و در شهر بانکوک برگزار می‌شود برابر حریفان خود صف‌آرایی خواهد کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcipzaw.t1a3z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما