دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 59121
منبع : خبرگزاری فارس
از سوی آیت الله سعیدی

احکام اعضای شورای فرهنگی عمومی قم اهدا شد

قم نيوز : احکام رؤسا و اعضای شوراهای فرهنگی زیر مجموعه شورای فرهنگی عمومی استان قم ظهر امروز توسط آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم به ائمه جمعه و بخشداران استان اهدا شد.
احکام اعضای شورای فرهنگی عمومی قم اهدا شد
احکام اعضای شورای فرهنگی عمومی قم اهدا شد
به گزارش قم نیوز آیت الله سیدمحمد سعیدی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که ظهر امروز در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، احکام رؤسا و اعضای این شورا را به ائمه جمعه و بخشداران استان اهدا کرد.

در ابتدای این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به دغدغه‌های رهبر انقلاب اسلامی در موردتهاجم فرهنگی دشمن عنوان کرد: رسالت شورای فرهنگ عمومی در این حوزه بسیار مهم است چراکه باید متناسب با دغدغه‌های رهبری حرکت کند تا بتواند در سطوح مختلف فعالیت‌های موردنظر را انجام دهد.

سید موسی حسینی کاشانی از اهمیت ترویج فرهنگ دینی در میان اقشار مختلف جامعه یادکرد و ادامه داد: با ترویج این فرهنگ می‌توانیم جامعه را از بسیاری از مشکلات در امان نگه‌داریم.

فرماندار قم نیز در این جلسه طی سخنانی با تأکید بر اینکه امسال باید برنامه‌ریزی جامع برای دهه فجر داشته باشیم، عنوان کرد: ستادهای دهه فجر بخش‌ها با محوریت ائمه جمعه و بخشداران فعالیت‌های خود را دنبال می‌کنند.

رضا سیار از برگزاری نشست‌های مردمی با حضور مسؤولان به‌منظور بررسی مشکلات مردم به مناسبت دهه فجر یادکرد و گفت: پروژه‌های مختلف عمرانی را برای دهه فجر امسال در نظر گرفته که در بخش‌های مختلف استان دنبال می‌شود.

در پایان این نشست رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قم با اشاره به اینکه مشکلات و مباحث فرهنگی استان باید در شورای فرهنگ عمومی موردتوجه قرار گیرد، عنوان کرد: افراد در هر منطقه‌ای که هستند باید نسبت به رفع مشکلات فرهنگی خاص منطقه خود دغدغه و اهتمام ویژه داشته باشند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی بابیان اینکه برخی از سنت‌ها مناسب جامعه اسلامی نیستند، اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا این سنت‌های نامناسب فراموش شود و جامعه سنت‌های درست را جایگزین سنت‌های نادرست کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchzznm.23nwidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما