دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 59126
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته ششم رقابت‌ها رقم خورد

شكست سنگين شاهين در قم

برتري پيروزان برابر سرخپوشان
قم نيوز : ششمين هفته رقابت‌هاي باشگاهي ليگ دسته اول فوتبال در قم با شكست سنگين شاهين و برتري پيروزان مقابل سرخپوشان به پايان رسيد.
شكست سنگين شاهين در قم / برتري پيروزان برابر سرخپوشان
شكست سنگين شاهين در قم / برتري پيروزان برابر سرخپوشان
به گزارش قم نيوز در حالی که هشت تیم در مسابقات فصل 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم حضور دارند، چهار دیدار هفته ششم از نیم‌فصل نخست این بازی‌ها 17 گل داشت تا یکی از پرگل‌ترین هفته‌های رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر باشد.

در ششمین هفته این مسابقات تیم‌های کیان، سهیل شهرقائم و پیروزان از سد رقبای خود عبور کردند و یک بازی با تساوی به پایان رسید، اما بهترین نتیجه هفته را کیان در مقابل تیم شاهین کسب کرد و پیروزان نیز در دیداری حساس از سد سرخوپشان گذشت تا سه امتیاز کلیدی از این تیم بگیرد.

در یکی از پرگل‌ترین بازی هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم تیم‌های کیان و شاهین در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برابر دیدگان قمی‌های علاقمند به فوتبال به رقابت پرداختند، مسابقه‌ای که در آن پنج بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت و در نهایت کیان با نتیجه چهار بر یک شکست سنگینی را به شاهین تحمیل کرد.

دیگر دیدار پرگل هفته ششم بین تیم‌های آکادمی زبان نوین و سهیل شهرقائم نیز پنج گل داشت و در پایان این مسابقه نزدیک و حساس این فوتبالیست‌های تیم سهیل شهرقائم بودند که با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست داده و به سه امتیاز با ارزش این بازی مهم دست یافتند.

مسابقه تیم‌های آینده‌سازان و آریا نیز دیداری پرگل و تماشایی بود که در آن چهار گل به ثمر رسید اما تنها بازی هفته بود که برنده نداشت و با تساوی دو بر دو به پایان رسید، ضمن اینکه فوتبالیست‌های تیم پیروزان با نتیجه دو بر یک از سد سرخپوشان گذشتند و جایگاه خود را در جدول مستحکم‌تر کردند.

کمیته مسابقات هیأت فوتبال استان قم برنامه دیدارهای هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال قم را در حالی اعلام کرد که روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه آریا با آکادمی زمان نوین و سرخپوشان با آینده‌سازان دیدار می‌کنند و روز چهارشنبه چهارم بهمن کیان با سهیل و شاهین با پیروزان مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccesqp.2bqoi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما