کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امروز در خانه تكواندو صورت مي‌گيرد

آغاز رقابت ياسين‌پيشرو قم در دور برگشت ليگ برتر تكواندو

خبرگزاری فارس , 2 بهمن 1396 ساعت 15:11

تيم تكواندو ياسين‌پيشرو قم در آغاز دور برگشت رقابت‌هاي فصل جاري ليگ برتر تكواندو باشگاه‌هاي كشور به مصاف حريفان مي‌رود.


به گزارش قم نیوز تیم تکواندو یاسین‌پیشرو قم بعد از کسب مقام پنجم نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور از روز دوشنبه دوم بهمن ماه کار خود را در دور برگشت این مسابقات برای کسب یکی از سکوهای این فصل از سر می‌گیرد.

این در حالی است که فدراسیون تکواندو ابتدا برای برگزاری مسابقات معوقه تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران قهرمان جام جهانی 2017 تکواندو برنامه‌ریزی کرده و سپس استارت دیدارهای آغاز دور برگشت زده می‌شود و 10 مدعی قهرمانی برابر یکدیگر به روی شیاپچانگ خواهند رفت.

دیدارهای هفته‌های اول و دوم از نیم‌فصل دوم لیگ برتر تکواندو روز دوشنبه دوم بهمن‌ماه به میزبانی خانه تکواندو برگزار می‌شود و تیم یاسین‌پیشرو قم که با هدایت مدال‌آور مطرح المپیک، جهان، آسیا و کشور یعنی یوسف کرمی در این رقابت‌ها حضور دارد در گام نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده و عملکرد فنی دیگر رقبا را زیر نظر می‌گیرد.

در حالی که امسال شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو مردان ایران با عنوان جام خلیج فارس و یادواره شهدای تکواندوکار مدافع حرم برگزار می‌شود، یاسین‌پیشرو قم در این دوره با تیم‌های ‌پاس قوامین، شهرداری ورامین، هیأت تکواندو البرز، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، هیأت تکواندو شمال‌شرق و لوازم خانگی کن پیکار می‌کند.

در نخستین هفته دور برگشت که تیم یاسین‌پیشرو قم استراحت دارد، تیم رده سومی لوازم خانگی کن با هیأت تکواندو شمال‌شرق، شهرداری ورامین رده دومی با پاس قوامین رده چهارمی، هوگوپوشان ملوان نداجا با کلینیک بهبد کرج و پالایش نفت آبادان با تعاونی انقلاب شهریار مبارزه می‌کنند.

اما در هفته دوم این مسابقات تیم یاسین‌پیشرو قم در دیداری حساس به مصاف تیم هیات تکواندو شمال شرق تهران می‌رود، در شرایطی که مسابقه آنها در نیم‌فصل نخست لیگ برتر تکواندو با تساوی و تقسیم امتیازها به پایان رسید و حالا دو تیم در فاصله‌ای اندک نسبت به یکدیگر در جدول رده‌بندی با هم مسابقه می‌دهند.

در سایر دیدارهای هفته دوم دور برگشت تیم هیأت تکواندو البرز با پاس قوامین، لوازم خانگی کن با تعاونی انقلاب شهریار، و شهرداری ورامین با ملوان نداجا به مصاف یکدیگر خواهند رفت، ضمن اینکه تیم کلینیک بهبد کرج نیز در این هفته استراحت دارد.

این در شرایطی است که در پایان نیم‌فصل تیم دانشگاه آزاد با 9 پیروزی، یک تساوی و کسب 28 امتیاز صدرنشین است، تیم تکواندو شهرداری ورامین برد، یک باخت و کسب 27 امتیاز در مکان دوم ایستاد و لوازم خانگی کن با هفت برد، دو باخت، یک تساوی و23 امتیاز سوم است.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 59133

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/59133/آغاز-رقابت-ياسين-پيشرو-قم-دور-برگشت-ليگ-برتر-تكواندو

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir