کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور ۶ تیم صورت می‌گیرد؛

آغاز مرحله نهایی والیبال نوجوانان کشور در قم

خبرگزاری مهر , 2 بهمن 1396 ساعت 20:30

مرحله نهایی مسابقات والیبال نوجوانان پسر کشور از امروز با حضور ۶ تیم در قم آغاز می‌شود.


به گزارش قم نیوز مرحله نهایی مسابقات والیبال نوجوانان دسته یک کشور امروز در قم آغاز می‌شود و سالن هلال احمر قم میزبانی از رقابت متمرکز ۶ تیم برای قهرمانی والیبال نوجوانان کشور در سطح دسته اول را بر عهده دارد.

تیم‌های اردکان یزد، شهروند اراک، لاستیک بارز کرمان، توپکای بابلسر، بیمه رازی نور به میزبانی تیم والیبال کریمه قم در این مسابقات حضور دارند که به صورت دوره‌ای، همه روزه با هم در سالن هلال احمر قم رقابت می‌کنند تا تکلیف قهرمان این رقابت‌ها مشخص شود.

این ۶ تیم پس از عبور از مرحله نخست این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آورده‌اند و بر اساس درخواست میزبانی تیم کریمه قم، این رقابت‌ها در قم به انجام می‌رسد و دیدار افتتاحیه این رقابت‌ها از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز دوشنبه دوم بهمن بین تیم‌های اردکان یزد و شهروند اراک برگزار خواهد شد.

در دومین مسابقه روز نخست این رقابت‌ها از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه توپکای بابلسر به مصاف هم استانی خود بیمه رازی نور می‌رود و سپس از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تیم کریمه قم برابر لاستیک بارز کرمان صف آرایی می‌کند و به طور کلی تمامی بازی‌های تیم میزبان در این ساعت به انجام خواهد رسید.

پیش از این قرار بود در این مرحله ۸ تیم حضور داشته باشند و تیم کریمه قم در این مسابقات در گروه یک باز تیم‌های شهرداری قزوین، پیروزی کیش و لاستیک بارز کرمان همگروه شد و در گروه دوم تیم‌های شهروند اراک، بیمه رازی نور و صنایع اردکان به همراه تیم توپگاه بابلسر  قرار گرفتند.

پس از انصراف تیم‌های پیروزی کیش و شهرداری قزوین، جدول مسابقات به صورت تک گروه و دوره‌ای درآمد و اکنون هر ۶ تیم حاضر در این مرحله باید به صورت یک به یک با دیگر تیم‌ها مسابقه دهند و دیگر خبری از برگزاری فینال و مسابقات حذفی نخواهد بود.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 59139

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/59139/آغاز-مرحله-نهایی-والیبال-نوجوانان-کشور-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir