سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 59150
منبع : خبرگزاری فارس
با رقابت 10 تيم صورت گرفت

آغاز نخستين دوره ليگ فوتسال نونهالان زير 14 سال در قم

قم نيوز : نخستين دوره مسابقات باشگاهي ليگ فوتسال نونهالان زير 14 سال قهرماني با حضور تيم‌هاي 10 باشگاه در شهر قم آغاز شد.
آغاز نخستين دوره ليگ فوتسال نونهالان زير 14 سال در قم
آغاز نخستين دوره ليگ فوتسال نونهالان زير 14 سال در قم
به گزارش قم نیوز در نخستین هفته فصل 1396 رقابت‌های قهرمانی لیگ فوتسال نونهالان زیر 14 سال قم تیم‌های مرصاد، منتظران، مهدی‌یار و الوند موفق به شکست حریفان خود شدند و یک بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید، ضمن اینکه در پنج مسابقه این هفته 20 گل به ثمر رسید.

در این هفته از مسابقات فوتسالیست‌های نونهال تیم مرصاد در دیداری پرگل و جذاب با حساب 4 بر 2 از سد تیم میلاد نور گذشتند، ضمن اینکه در دومین مسابقه هفته تیم نونهالان الوند در مسابقه‌ای که پنج گل داشت با نتیجه پرگل چهار بر یک از سد تیم نبرد عبور کرد.

مهدی‌یار در جدال با شهرداری موفق به کسب برتری سه بر یک شد و منتظران در مسابقه‌ای یک‌طرفه با سه گل از سد هنرجو عبور کرد و تنها تساوی هفته در دیدار تیم‌های المپیاد و آرش رقم خورد، مصافی که در پایان با نتیجه یک بر یک و تقسیم امتیازها همراه بود.

با پایان دیدارهای هفته نخست از دوره جدید مسابقات لیگ فوتسال رده سنی نونهالان زیر 14 سال باشگاه‌های قم تیم‌های الوند و منتظران با سه امتیاز و تفاضل گل مثبت سه در رده‌های اول و دوم ایستاده‌اند و تفاوت جایگاه‌ آنها به دلیل اختلاف در تعداد گل‌های زده و خورده است.

مرصاد و مهدی‌یار نیز با سه امتیاز و بر حسب تفاضل گل در مکان‌های سوم و چهارم قرار دارند، آرش و المپیاد با یک امتیاز پنجم و ششم هستند و تیم‌های میلاد نور، شهرداری، نبرد و هنرجو با توجه به شکست در هفته نخست، رتبه‌های هفتم تا دهم را در اختیار دارند.

در مسابقات نخستین دوره لیگ فوتسال نونهالان زیر 14 سال باشگاه‌های استان قم 10 تیم هنرجو، نبرد، شهرداری، میلاد نور، المپیاد، آرش، مهدی‌یار، مرصاد، منتظران و الوند حضور دارند و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در مدت 9 هفته برای تعیین تیم قهرمان برگزار می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjyvei.uqehizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما