سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 59154
منبع : خبرگزاری فارس
با دعوت به تيم ملي بزرگسالان

فوتساليست‌هاي قم مسافر باكو شدند

قم نيوز : فوتساليست‌هاي ملي‌پوش استان قم با دعوت از سوي كادر فني تيم ملي بزرگسالان ايران راهي اردوي آماده‌سازي اين تيم در راه جام ملت‌هاي آسيا مي‌شوند.
فوتساليست‌هاي قم مسافر باكو شدند
فوتساليست‌هاي قم مسافر باكو شدند
به گزارش قم نیوز تیم ملی فوتسال کشورمان که باید در بهمن ماه برای دفاع از عناوین متعدد قهرمانی خود در ادوار گذشته جام ملت‌های فوتسال آسیا راهی دوره جدید این جام در سال 2018 شود، با ملی‌پوشان قمی خود قصد تشکیل اردو در اروپا را دارد.

به همین منظور اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال برای اعزام به آخرین اردوی خارج از کشور به مقصد کشور آذربایجان و شهر باکو اعلام شد و سه تن از بهترین‌های چند سال اخیر فوتسال قم که در فصل اخیر لیگ برتر فوتسال ایران در تیم‌های غیر قمی نظیر تاسیسات دریایی تهران و گیتی‌پسند اصفهان بازی کرده‌اند به این اردو دعوت شدند.

بین بازیکنان مد نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان برای سفر به کشور آذربایجان و برگزاری دو دیدار دوستانه با این تیم، علی‌اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد و ابوالقاسم اروجی نماینده‌ فوتسالیست‌های ستان قم هستند و تیم ملی را در سفر به شهر باکو همراهی می‌کنند.

این در حالی است که تیم ملی فوتسال به منظور برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال آذربایجان، بامداد امرو تهران را به مقصد باکو ترک کرد و به دعوت سیدمحمدکاظم ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال سه ملی‌پوش فوتسال قم راهی جام ملت‌های آسیا نیز خواهند شد.

علاوه بر سه بازیکن ملی‌پوش استان قم، دیگر اعضای تیم ملی در این سفر سپهر محمدی، علیرضا صمیمی، فرهاد توکلی، حسین طیبی، قدرت بهادری، سعید احمد عباسی، محمد شجری، احمد اسماعیل‌پور، حمید احمدی، مهدی جاوید و مهران عالی‌قدر هستند.

بازیکنان قمی در حالی همراه با تیم ملی فوتسال کشورمان راهی کشور آذربایجان شدند که باید در روزهای سوم و چهارم بهمن ماه دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال این کشور برگزار کنند، تیمی که در جام جهانی 2016 نیز با ایران هم‌گروه بود و ایران در این جام به مقام سوم دنیا دست یافت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdof0k.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما