يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : 5917

جاده پردیسان - ورجان باید تعریض شود

قم نيوز : قم نیوز: رییس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: با توجه به حجم تردد همشهریان از جاده پردیسان - ورجان، این محور باید تعریض شود.
جاده پردیسان - ورجان باید تعریض شود
به گزارش قم نیوز، علی قاسمی ورجانی در این زمینه اظهار داشت: قبل از افتتاح جاده پردیسان – ورجان، بسیاری از مردم كه قصد سفر به بخش كهك استان را داشتند، از جاده قدیم كاشان، سه راه لنگرود به سمت بخش كهك استفاده می كردند كه تردد در این جاده خطرات بسیاری داشت.

وی ادامه داد: از سه راه لنگرود به بالا جاده بسیار كم عرض، تاریك و خطرناك بود و بدون استثنا در ایام پایانی هفته شاهد بروز تصادفات زیاد در این مسیر بودیم كه متاسفانه برخی از این تصادفات منجر به فوت می شد.

وی بیان كرد: بعد از افتتاح و بهره برداری از جاده پردیسان – ورجان، حجم تردد از جاده قدیم بسیار كاهش یافت و به دلیل كوتاهی مسیر بسیاری از همشهریان برای سفر به بخش كهك از این محور عبور می كنند و همین امر نیز موجب تردد زیاد وسایل نقلیه در این جاده كم عرض شده است.

نماینده قم در شورای عالی استانها گفت: تاكنون چند حادثه دلخراش در این محور به وقوع پیوسته است كه در برخی از مواقع جان همشهریان به خطر افتاده و گاهی نیز تصادفات منجر به فوت بوده است.

ورجانی تصریح كرد: این جاده بسیار كم عرض است و همچنین هیچگونه روشنایی در آن وجود ندارد و همین امر منجر به حادثه خیز شدن این محور شده است.

وی تاكید كرد: مسوولان مربوطه باید هر چه سریعتر نسبت به تعریض این محور پرتردد اقدام كنند تا همشهریان و ساكنان منطقه كهك با خیال آسوده از این جاده عبور كنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.f0k2yt0n5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما