چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 59222
منبع : خبرگزاری مهر
در مسابقات فوتسال بانوان کشور در قم رقم خورد؛

شکست نماینده فوتسال بانوان قم برابر هیئت فوتبال آمل

قم نيوز : تیم فوتسال جواهری ایوبی فخیم قم در مسابقات فوتسال بانوان کشور برابر هیئت فوتبال آمل شکست خورد و به رده چهارم جدول سقوط کرد.
شکست نماینده فوتسال بانوان قم برابر هیئت فوتبال آمل
شکست نماینده فوتسال بانوان قم برابر هیئت فوتبال آمل
به گزارش قم نیوز رقابت‌های فوتسال دسته اول زنان کشور در گروه سوم روز چهارم خود را به میزبانی قم پشت سر گذاشت که در مسابقات برگزار شده تیم فوتسال جواهری ایوبی فخیم قم با شکست برابر حریف مازندرانی خود رده دوم جدول را از دست داد.

در این مسابقات که به صورت متمرکز  و دوره‌ای به میزبانی سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود تیم فوتسال جواهری ایوبی فخیم قم، سه شنبه شب برابر تیم هیئت فوتبال آمل قرار گرفت و در این بازی ۲ بر صفر بازنده شد و با این شکست از رده دوم به رده چهارم جدول ۶ تیمی گروه سوم تنزل کرد.

در این دیدار، شاگردان الهام باباطاهری در تیم جواهری ایوبی فخیم قم پس از ۲ پیروزی پیاپی و البته شکست روز اول خود برابر صدرنشین برای ادامه تعقیب تیم مریوان در بالای جدول نیاز به پیروزی داشتند اما با شکست برابر هیئت فوتبال آمل اکنون برای بازپس گیری این رتبه در بازی آخر خود پیروز شوند.

تیم فوتسال بانوان قم پیش از این بازی اول خود را ۴ بر ۳ به نماینده مریوان باخت و سپس ۵ بر ۳ نفت امیدیه را شکست داد و در روز سوم ۴ بر یک برابر تیم شاهد فسا به پیروزی رسید و پس از شکست برابر هیئت فوتبال امل اکنون با ۴ بازی در جدول ۶ امتیازی است.

در سایر دیدارهای روز چهارم، تیم جاودان ستاره مریوان با نتیجه ۷ بر یک برابر تیم شاهد فسا به پیروزی رسید و در دیگر بازی فرهنگ و ایثار ایرانیان تهران ۳ بر صفر برابر تیم فوتسال نفت امیدیه به برتری رسید و پایان دور رفت این مسابقات امروز چهارشنبه صورت می‌گیرد.

در جدول رده بندی تیم جاودان ستاره مریوان با ۱۲ امتیاز اول است، آمل با ۷ امتیاز و سپس ایثار ایرانیان تهران با ۶ و جواهری قم با ۶ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند و شاهد فسا و نفت امیدیه هم ۳ و یک امتیاز دارند.

این مسابقات به صورت متمرکز و طی ۲ دور رفت و برگشت به انجام می‌رسد و ۲ تیم برتر راهی مرحله بعد می‌شوند و تیم انتهای جدول نیز به دسته دوم سقوط می‌کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj88ei.uqeh8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما