چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 59239
منبع : خبرگزاری فارس
آيت‌الله علوي گرگاني:

ارتقاء معرفت و بصیرت راه مقابله با توطئه چینی دشمنان نظام است

قم نيوز : يكي از مراجع تقليد در دیدار فرماندهان یگان ویژه پلیس گفت:‌ دشمن مي‌خواهد از آب گل آلود ماهي بگيرد و آتش به پا کند، شما بايد در اين جايگاه معرفت‌شناختي و كمال داشته باشيد و موقعيت خود را بدانيد.
ارتقاء معرفت و بصیرت راه مقابله با توطئه چینی دشمنان نظام است
ارتقاء معرفت و بصیرت راه مقابله با توطئه چینی دشمنان نظام است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان، معاونان و کارکنان مجموعه یگان ویژه ناجا اظهار کرد: شما مسؤولیت سنگینی بر عهده دارید و باید از این مسؤولیت خطیر به طور مطلوب و سربلند خارج شوید.

وی خاطرنشان کرد: انسان باید موقعیت‌شناسی خود را در هر مکان داشته باشد و وظایف خود را بداند و در انجام وظایف به طور مطلوب عمل کند. البته هر فرد در هر رشته‌ای مسؤولیت‌هایی دارد. شناخت نسبت به مسؤولیت سبب می‌شود امور به طور فوق العاده و مطلوب انجام شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه انسان باید موقعیت خود را بشناسد تا کوتاهی در انجام وظایف نداشته باشد گفت: در مورد زیارت ائمه اطهار(ع) بیان شده که فرد عارف به حق زیارت کند بنابراین ارزش انسان به معرفت است و به عمل نیست عمل بدون معرفت ارزشی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در مسیر حق و حقیقت به مقامی رسیدند امروز پس از گذشت زمان اسمشان در تاریخ ثبت شده است.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه باید نسبت به لفظ «ویژه» آگاه باشید و موقعیت زمانی را درک کنید گفت: در برخی آشوب‌ها نیازی به شما نیست و در بخش اول ناجا مسئله حل می‌شود. به عنوان مثال در جریان اخیر که شیطان‌ها اذیت کردند بر اساس سخنان فرمانده ناجا با اخلاق مسئله حل شد. بیگانگان حرکت‌هایی کردند ولی مربوط به ناجا نبود.

وی خاطرنشان کرد: دست سومی می‌آید و به کشتار می‌پردازد تا آب گل آلود شود و ماهی بگیرد. دشمن می‌خواهد آتش به پا کند. شما باید در این جایگاه معرفت‌شناختی و کمال داشته باشید و موقعیت خود را بدانید.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه باید همیشه آماده و مهیا باشید زیرا دشمن خبر نمی‌کند  گفت: دشمن از وجود شما وحشت دارد؛ اگر در مملکت  مشکلی پیش آمد از نظر حفظ کیان اسلام، مملکت و ولایت آماده باشید تا دشمن از این برنامه‌ها سوء استفاده نکند.

وی خاطرنشان کرد: از فرمان رهبری و فرماندهان اطاعت کنید و آمادگی خود را از دست ندهید خدا فرموده کسانی که شایسته هستند پاداش آنها نزد خداوند است بنابراین هر اندازه نیت برای خدا باشد پاداش خدا را به همراه دارد و او مزد کریمانه می‌دهد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchwinm.23nwxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما