پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 59242
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

2500 پرستار در قم مشغول فعالیت هستند

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه 2500 پرستار در حوزه دولتی و غیردولتی در قم فعالیت می کنند گفت: با تمام مشکلاتی که در عرصه کار پرستاری وجود دارد اما پرستاران با عشق و علاقه در راستای خدمات‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند.
2500 پرستار در قم مشغول فعالیت هستند
2500 پرستار در قم مشغول فعالیت هستند
به گزارش قم نیوز ابوالفضل ایرانی خواه در مراسم بزرگداشت روز پرستار که همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد با بیان اینکه 2500 پرستار در حوزه دولتی و غیردولتی در قم فعالیت می‌کنند بیان کرد: با تمام مشکلاتی که در عرصه کار پرستاری وجود دارد اما پرستاران با عشق در راستای خدمات رسانی گام برداشته و اجازه نمی‌دهند کوچکترین خدشه‌ای ایجاد شود.

وی بیان کرد: در این روز علاوه بر تبریک و تکریم از جایگاه پرستاران، باید مسائل صنفی و انتظارات جامعه فهیم پرستاری بررسی شود که از این رو باید مسائل به صورت درون خانوادگی مطرح و برطرف شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: بیان کردن مسائل نباید به گونه‌ای باشد که مسیر اشتباه شود و از سوی دیگر از خواسته‌های به حق جامعه پرستاری دور شد.

وی گفت: یکی از موضوعات مهم این است که در پیگیری مشکلات باید وظایف دیگران هم بررسی شود و دید که دیگران چه وعده‌هایی داده و چه وظایفی بر عهده دارند.

ایرانی‌خواه با تاکید بر ارتقاء وضعیت نظام سلامت اضافه کرد: اگر به دنبال این موضوع هستیم باید پزشک و پرستار در راستای ارتقاء وضعیت علمی و به روز بودن بکوشند تا شاهد بهبود وضعیت سلامت، کاهش هزینه‌ها و رضایت همشهریان باشیم.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ما همواره صدای شما را به گوش مسؤولان رسانده‌ایم و از مسؤولان استانی و ملی می‌خواهیم که در رفع مشکلات جامعه پرستاری کوشیده تا این جامعه فرهیخته بتوانند با آرامش در التیام بخشیدن به بیماران تلاش داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb55bs.rhb9apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما