يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : 5926
در پایان رقابت‌های انتخابی صورت گرفت؛

راهیابی 3 کاراته‌کای قمی به اردوی تیم‌های ملی

قم نيوز : قم نیوز: سه کاراته‌کای قمی به اردوی تیم‌های ملی کاراته نوجوانان و جوانان کشورمان برای اعزام به مسابقات مهم برون مرزی دعوت شدند.
راهیابی 3 کاراته‌کای قمی به اردوی تیم‌های ملی
به گزارش قم نیوز، با برگزاری رقابت‌های انتخابی کاراته، نفرات باقی‌مانده در اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان مشخص شدند که در بین آنها سه کاراته‌کای قمی نیز حضور دارند.

با برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی با شرکت برترین‌های کاراته از نقاط مختلف کشور، ترکیب تیم‌های ملی کاراته نوجوانان و جوانان کاراته کشورمان مشخص شد که یک کاراته‌کا در تیم ملی نوجوانان و دو مبارز در تیم ملی جوانان از قم حضور دارند.

با برنامه ریزی و بر اساس اعلام فدراسیون کاراته، پس از برگزاری مسابقه انتخابی که در جریان اردوی تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشور که در ارومیه انجام شد ۲۸ کاراته‌کا در اردوی تیم ملی باقی ماندند.

در تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان کاراته‌کاهای اوزان منهای ۵۲، ۵۷، ۶۳، ۷۰ و به اضافه ۷۰ کیلوگرم حضور دارند که در بین‌ آنها یک کاراته‌کای قمی حضور دارد که در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم با حریفان خود برای پوشیدن پیراهن تیم ملی رقابت خواهد کرد.

بر این اساس در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم علیرضا قاضی کاراته‌کای جوان و ارزنده قمی که یکی از امیدهای آینده کاراته قم به شمار می‌رود در جدال با مصطفی مهدی‌پور از تیم هیئت کاراته استان گیلان در جایگاه نخست ایستاد و به مقام نخست رسید تا به تیم ملی راه یابد.

در بخش جوانان و در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم آرش علی نژاد از مازندران، محمد امین تقی پور از زنجان، متین رسولی از آذربایجان غربی و بهنام نجفی از همدان موفق به کسب عناوین برتر این وزن شدند تا جواز حضور در تیم ملی جوانان را کسب کنند.

در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم آرش یونسی از آذربایجان غربی، دانیال زحمتکش از گیلان، محمد رضا سرتیپی و ایمان آشوری از تهران و در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم علی اصغر آسیا بری از قزوین، شهاب نوروزی از مرکزی و مهدی عافیتی از قم در تیم ملی حضور خواهند داشت.

این در حالی است که در وزن منهای ۷۶ کیلوگرم رضا خزایی از تهران، علی نجفی از قم، سید عباس مرزدشتی از گیلان و میلاد دسترس از اصفهان و در وزن به اضافه ۷۶ کیلوگرم علیرضا هاشم زاده از گلستان، مهدی حسینی از آذربایجان شرقی و رضا کارکن از توابع تهران ملی پوش شدند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.x0k2yt0n9a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما