پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : 59264
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته‌هاي هشتم و نهم ليگ برتر رقم خورد

2 شكست در كارنامه تيراندازان نظام‌مهندسي ساختمان قم

قم نيوز : تيراندازان تيم نظام‌مهندسي ساختمان قم در دو هفته متوالي از پيكارهاي فصل جاري ليگ برتر تيراندازي باشگاه‌هاي كشور برابر حريفان خود تن به شكست دادند.
2 شكست در كارنامه تيراندازان نظام‌مهندسي ساختمان قم
2 شكست در كارنامه تيراندازان نظام‌مهندسي ساختمان قم
به گزارش قم نیوز بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تیراندازی، رقابت‌های فصل 1396 لیگ برتر تیراندازی مردان ایران ابتدا با پیکار 6 مدعی قهرمانی در سه دیدار هفته هشتم به انجام رسید و تیم هیأت سمنان در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی میزبان رقبا بود.

با پایان مرحله مقدماتی این هفته از مسابقات در بخش تیمی تفنگ بادی، تیم‌های تیراندازی نزاجا، شرکت ملی حفاری و هیأت تیراندازی کرمان مقابل تیم‌های هیأت سمنان، مقاومت و نظام مهندسی ساختمان قم به پیروزی رسیدند تا بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی نزدیک‌تر شوند.

در بخش تیمی پیکارهای رشته تپانچه بادی نیز تیم‌های مقاومت، نزاجا و هیأت تیراندازی کرمان در مقابل تیم‌های شرکت ملی حفاری، هیأت سمنان و نظام مهندسی ساختمان قم به برتری رسیدند تا نماینده قم در هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی نتایج را به حریفان خود واگذار کند.

با برگزاری فینال رقابت‌های رشته تپانچه بادی، ابراهیم برخورداری و جواد فروغی هر دو از تیم تیراندازی مقاومت و وحید گل‌خندان از شرکت ملی حفاری عناوین برتر را کسب کردند و در تفنگ بادی امیرمحمد نکونام و حسین باقری هر دو از تیم نزاجا و امیرسیاوش ذوالفقاریان از هیأت سمنان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ادامه یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی مردان ایران، مدعیان قهرمانی در هفته نهم به رقابت پرداختند که در رشته تفنگ بادی، تیم‌های نزاجا، شرکت ملی حفاری و هیأت کرمان برابر تیم‌های مقاومت، نظام مهندسی ساختمان قم و هیأت سمنان به پیروزی رسیدند.

همچنین در رشته تپانچه بادی تیم‌های مقاومت، شرکت ملی حفاری و هیأت تیراندازی کرمان مقابل تیم‌های نزاجا، نظام مهندسی ساختمان قم و هیأت سمنان به پیروزی دست یافتند و در بخش انفرادی تفنگ بادی امیرسیاوش ذوالفقاریان از هیأت سمنان، حسین باقری و امیر محمدنکونام هر دو از نزاجا اول تا سوم شدند و در رشته تپانچه بادی جواد فروغی، ابراهیم برخورداری و امیر جوهری‌خو هر سه از مقاومت رتبه‌های برتر را کسب کردند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfj0dt.w6d1vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما